Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMarianě
21. 11. 2004
2
0
2106
Autor
evinek
Marianě
Byla tak
mrazivá noc,že i
hvězdy se třásly
zimou.
Malé jehličky pálily
v nose, prstech, očích.
Puklé srdce vystrašeně
předstíralo, že bije.
Seděla s Pravdou na břehu,
hleděla jí
do očí a přála si
být navždy zatracena.
Roztřesené stromy kolem
hrály Měsíční sonátu a
na zem dopadly
první střípky křišťálu.
"Proč mi nechce
vrazit kůl do srdce?
Dorazit mě jako
vážku bez křídel?"
Stojí opodál a
myslí, že ona ho
nevidí.
Směje se.
Směje se její bolesti.
A ona mu to
průběžně odpouští.
Jajoch:no vzdyt uz jsme se doholdili (cti "dohodli"=),ze jsme takovi mali provokateri=))).
Přiznávám...po dnešních čtyřech hodinách spánku jsem moc unavenej na to, abych se to vůbec i pochopil chápat...takže si to nechám na potom a teď pochválím za...za a) Prolog, za b)Seděla s Pravdou na břehu a za c) za Měsíční sonátu (připomněla mi časy, kdy jsem něco na ten způsob uměl na klavír...:-) )
Dekuji,jiz se tesim na pozdejsi reklamace=))).BTW:tady mi nekdo zatajil,ze umi na klavir-nemuzu si pomoct,ale vypada to na dalsi kladny body....(zvlast kdyz nekdo umi mesicni sonatu=)
Umí...umí...neumí (nehledě na to, že existují lidi, kteří se ho snaží přesvědčit o opaku). Je samoukem a hraje v kapele na klávesy...ale NEUMÍ hrát na klavír...;-)
TY HRAJES V KAPELE NA KLAVESY????Prave jsem si na zapisovani kladnych carek vzala hrabe a delam je na stenu...
Uuuuch...to jsem zas něco řekl. Vzhledem ke kladným bodům předpokládám, že je to dobře, avšak smysl toho "proč je to dobře" mi uniká...
Ehm, protoze kdo hraje na jakejkoli nastroj (ale hlavne kytaru a klavesy), je u me hned o zebricek vic-proste to miluju...=)))
Ech! A proč ne třeba...něco jinýho? Flétny? Něco jinýho foukacího? Klasickej klavír? Harfa? ...no dobře, už provokuju...:-)))