Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZIMNÍ VEČERY
23. 11. 2004
0
0
2695
Autor
Warthog
Zimní večery
Prosincový večer
Sníh za oknem taje
Milá u mě klečí
Pěkně mi ho saje
Z gramofonu hudba
V šeru tiše zní
Ach ta moje holka
Ústa má líbezný
Meluzína kvílí
Vítr venku fičí
Ona zas a znova
Prstoklad si cvičí
Skrz plující mraky
Měsíc se na nás díval
A já jak starej mýval
Lízal jsem …
… a lízal
tak to se těším, jak bude vypadat přepracovaná verze, ale moc šancí tomu nedávám....
No jo no...sorry, dneska na takovýhle blbůstky fakt nějak nemám náladu...
no a co? koho zajima tvoje dnesni nalada? me teda rozhodne ne,tak nevim,proc mi o ni pises
Tak to si mě teda teď zranil do hlouby duše...pouze sem chtěla zamaskovat to, že je to příšerně slaboduchý...
rekl bych,ze sem tu zahlid vetsi sracky,ovsem psane rukou mistnich zaslouzilych umelcu a taky tim padem patricne ohodnocene.nevim,co se ti na tom zda slaboduche,precti si to znova.rekl bych,ze se mi podarilo docela pekne navodit atmosferu toho vecera-snih za okny,venku meluzina a mesic,uvnitr gramec s nejakou klasikou...jen ten krb a kozesina pred nim,se mi tam nepodarila zakomponovat...
Pošli mi na nějaký takový větší sračky od místních zasloužilých umělců avi :o))
Fakt ti nechci brát tvoje přesvědčení, ale obraty které si použil sou naprosto typický...což samozřejmě není slaboduchost - tou sem chtěla označit poslední dva verše u každé strofy...
teeeda,zrovna na ty jsem nejvic hrdej,na ty dva posledni u kazdy strofy.cele toto veledilo totiz popisuje jeden nedavno uplynuly vecer-venku byla siberie a uvnitr se delo to,co je v tech poslednich dvou radcich.byl to velmi silny zazitek,proto jsem se rozhodl jej zversovat.a ty... prej slaboduchej...
teeeda,zrovna na ty jsem nejvic hrdej,na ty dva posledni u kazdy strofy.cele toto veledilo totiz popisuje jeden nedavno uplynuly vecer-venku byla siberie a uvnitr se delo to,co je v tech poslednich dvou radcich.byl to velmi silny zazitek,proto jsem se rozhodl jej zversovat.a ty... prej slaboduchej...
:-)))
Heleď já ti věřím, že to byl silnej zážitek, ale v tomhle podání to fakt tak nepůsobí...
dobra tedy...pokusim se to prepracovat tak,aby vam to vyhovovalo,nebot jsem pristupny jakekoliv kritice :)