Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Co je laska?"
24. 10. 2000
2
0
2822
Autor
christi
Laska hreje na dusi a
usmiva se,
Laska zlomi srdce tve a
nezepta se,
Laska byva hluboka a
neskryva se,
Laska je i barevna a
cervena se.
Laska vzplane v srdci tvem
znenadani,
Laska jsou tisice noci
milovani,
Laska hladi tvou dusi bez
ustani,
Laska je nekonecne
odrikani.
hochstapler
19. 02. 2002
asi jo - já ale nemám moc rád básně o lásce - Seifert už tu jeden byl.
jinak je to zase o kousek posunutý dál, to je pravda. líbí se mi tam ty předěly mezi verši. to je inovátorský, řek bych. ale jo, je to výstižný...
Rastin:Diky opravdu moc,pravda je,ze nejsi prvni,kdo v tom vidi pisnicku a neni to me jedine dilko,ktere je budoucim textem k pisnicce viz. basen "ON", na hudbe jiz pracuje muj kamarad,ale jeste jsem to sama neslysela.
Nezbývá mi, než souhlasit s Morganou, která zde jako první napsala kritiku. A také souhlasím s Čarodejem, který v tom vidí písničku. A já tu písničku vidím rád. Díky tomu mi také vůbec, ale vůbec, nevadí, že v 3. řádku odspoda nemá verš 4 slabičné slovo. Melodie je silná a mnohdy jí na slabikách nezáleží. Jen tak dál.
Drahy priteli, diky moc, snad jen co znamena to m. za kazdou tvou kritikou?Martin snad nebo Marek?
*Co je láska? 1. prosím moc o velké L, Láska si ho zaslouží ... nedopsatlené téma, Láska má nekonečně mnoho tváří, hlasů a podob ... není na světě nikdo schopná ji popsat ... a to je myslím moc dobře ... a protože píšeš o Lásce, dáme Ti T... zkušej dál jak můžeš
m.
Mily Carodeji,ackoliv moje basne o tom zdaleka tak nevypovidaji,jsem vlastne velky optimista,zrejme tu pisnicku v tom vidis proto, ze se v celem dile odrazi dve tvare me povahy.Diky moc.
Možná bych to opakování Láska .. vytknul před závorku .. je toho dost
jinak je to dobré až na 3. řádek odspoda chtělo to 4 slabičné slovo
JiKo:Ano mozna mas pravdu,ale menit uz se mi to nechce,rika se ze prvni myslenka byva nejlepsi,proto sve prace nikdy nepredelavam.Diky.
Tak tohle se opravdu povedlo. Sice mám pocit,že v tom pořád vidím písničku, jako by sis své básně při psaní zpívala, nicméně tohle je za tip:o)
Cau Christi!Tvuj styl se mi velice líbí,protoze (ted se prosím neuraž) velice podobá tomu mému.Pokračuj dál se stejnou chutí,smyslem a citem.
diakritika pravda trošku chybí(všimni si jak je to pěkné-ěščřžýáůóý. ty háčky jsou jako takové stulené čárky:-)) ) ale jinak.....jo,zaujalas´mě:-))