Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA co bude dál ?
23. 12. 2004
5
0
6646
Autor
Broken_Wings
mam ji pořád moc rád...
ale ona potřebuje jít svou cestou protože má pocit že se dokáže ještě někdy zamilovat ...
já jí to přeju a snad to tak bude ...
a kdyby ne doufám že se mi vrátí ...
já zatim odcházím do stínu a počkám co se bude dít dál ...
třeba mně najde jiná víla a nebo zapustím kořeny jako strom u rybníka a děti pak ze mně budou skákat šipky do vody ...
A mně budou hřát vzpomínky na krásno co sem zažil a třeba jednou až nebudu poznatelný od normálního stromu mi do kůry ňáký milenci vyřežou svý iniciály lásky v srdci
Silvita to moc hezky napsala!!!100% s ní souhlasím a za dílo dávám tip. Protože se mi to prostě líbí!
Co bude dál? Nevim, přijde jaro, pak léto, po něm podzim, pak zas Vánoce, přijde jaro, léto... snad...
Vskutku stojíš o hlubší kritiku? Na tomhle chceš rozvíjet svůj literární talent? No, tak to před sebou máš dlouhou cestu, pro začátek zkus nekašlat na čtenáře a všímat si takových věcí jako gramatika...
Omlouvám se za svůj výpad, ale jsem zrovna ovlivněn tažením proti těm, kteří stojí o hlubší kritiku u každé (zde je nějaké nepěkné slovo)...
Chci reagovat N.
žádná originální bolest srdce - bolest většinou není originální, bolest si nenaprogramuješ!!
Navždy Tvůj: ano, já vím, že tady se hraje o skvělý díla, že to pro někoho může bejt jen odpad, ale někomu je to strašně blízký a co na tom, že jen autorovi,
Někdo mi jednou napsal, že nemám brát v potaz to, že : ježiši, tohle dílo půjde na pismak, to musím napsat dobře, ale naopak, že musím psát pro sebe ....a ono je to vážně sic někdy drsný, když ti dílo zkritizují, ale alespon příště víš, že soukromý city - na ty se tu možná moc nehraje. Všem hezkej den:-)
Navždy_Tvůj
29. 12. 2004Broken_Wings
24. 12. 2004Broken_Wings
24. 12. 2004sk8ergirl_2
24. 12. 2004sk8ergirl_2
24. 12. 2004sk8ergirl_2
24. 12. 2004Broken_Wings
24. 12. 2004sk8ergirl_2
24. 12. 2004
Dokud jsem si myslel, že je to o tobě, vzbuzovalo to ve mně soucit. Takhle můžu jen říct, ach jo, na co si to hraješ?
Broken_Wings
23. 12. 2004Broken_Wings
23. 12. 2004
Me se tohle libilo....a moc....trosku kycovity....ale tak hezky, s vkusem....:-)*