Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěrný
11. 01. 2005
6
0
2338
Autor
hadek
Věrný
Na stole kytice rudých růží
a dárek balený vlastní kůží.
Rozlitá sklenka čerstvé krve
a ty se mi dáváš jako prve...
Vlastina1971
07. 01. 2006
hádku, dárkem baleným vlastní kůží myslíš svýho hada-hádka?no jestli krve jako prve ....tak asi hada.
pletu se?
já solomon?
ja to myslela trochu jinak... nema to moc spolecneho s prvni noci, ale spis ze je muz zene oddany i po delsi dobe vztahu a ze je ochoten pro ni udelat skoro cokoliv...
no, jsem tu pomerne nova a zatim jsem nejak nepochopila, o cem ty kluby jsou.... :)))
kluby jsou takový party šílenců, které něco spojuje ... jedni rádi štou o andělech, jiní o tramvajích, jiní jsou z Vysočiny, něktří jsou romantici, jiní maj rádi blbůstky ... a my holt hledáme díla kde se nějak mihne had ... a uznej, že s tvou přezdívkou mezi nás patříš.
Neplyne z toho nic, kromě toho, že budeš dostávat avíza na díla zařazená do klubu, a budeš-li chtít, tak je tam i sama zařazovat.
Tvá by tam vlastně měla přijít všechna, když je psal malý had :-)))))))
klikni na to Noe1 v támečku téhle "kritiky". Otevře se ti má stránka a je na ní téměř nahoře přehled klubů, kterých jsem členem. Klikni na "Hadí plémě" a v pravo nahoře takové tabulky najdeš odkaz "stát se členem" ... to je vše, já ti jen pak potvrdím členství :-)