Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZapomenu
06. 11. 2000
2
0
1822
Autor
Beruška
Uchopím srdce
a jako list
spálím tu touhu, nenávist
zbyde jen pocit
že jsi pryč
zmizely dveře
zmizí i klíč
Něco takovýho bych taky rád spáchal. Ale lze to? Neni třeba možný že už bych pak nebyl schopnej cejtit? Ať už cokoliv. Jinak tip
No je to o pocitu, že. Není jednoznačný, něco se chce-nechce, ani text není čistý, časem se to vystříbří - a líp to pojmenuješ.
:o))
Taxem došel až sem .... no a je to samá depkoléčitelská a milostná.
Nezlob se ale tohle přestane za chvíli asi všechny bavit. Z těch věnování usuzuji, že spíš než sem by se tvá díla hodila k posílání poštou panu adresátovi
Sory ale jsem znuzen (od nuda :-) )... co zkusit tvorbu na jiná témata?
Až s nimi přijdeš ozvi se
Dani: nemyslel jsem to jako nadavku, ale jako citoslovce, zvolani. Nechtel jsem te urazit.
nemyslim ze by to stalo az za tu nadavku, ale- o.k.ohrany tema to proste je, to este neni nic spatnyho, ja na toto tema obcas pisu taky, nicmene hlavne me nebere ten styl, proste neni to nic pro me... jasne ze se to deje porad ovsem cesta k vyjadreni je ruzna a toto mi proste prijde ryze ohrany...proto podruhy nezlob se, berusko:o))
hmmmmm...neni to spatne, neni to muj styl, lec hlavne zavani to ohranymi tematy a ohranymi frazemi, nezlob se:o))
Do prdele Dani! Jak tohle můžeš nazvat ohraným tématem? Protože se tyhle věci dějí pořád, co jsou lidé lidma, nemá se o nich psát? S tímto názorem se tady potkávám častěji a vskutku tomu nejsem rád.
Beruško - klidně piš dál, rád si počtu.