Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZLOMKY SOFISTŮ
24. 05. 2005
1
0
1654
Autor
Alternick
Měrou všech věcí je člověk, jsoucích, že jsou, a nejsoucích, že nejsou.
(Prótagorás)
...nic není, je-li i něco, nemůže to člověk poznat, lze-li to i poznat, nelze to bližnímu sdělit a jemu to vyložit...
(Gorgiás)
Řeč je mocnou vládkyní, která vykonává nejbožštější díla nejmenším a nejnepatrnějším tělem, neboť dovede i zahnat strach i odejmout zármutek i způsobit radost i zvětšit soucit...
(Gorgiás)
Chrust:podľa mňa je čas plochý
Alt:nadhera,na počiatku bolo slovo...tao
a proč to sem tlačíš? já tady tu kategorii zas tak nechápu - co takhle uvádět překladatele kdžy už cituješ...
zuzuzu: kategorie se zobrazuje v hlavním seznamu ve sloupci „kategorie“ – to je, kdybys ho nemohl najít, ten šestý zleva mezi počtem kritik a počtem tipů (to jen tak pro tvou informaci, jak se lze těm nepochopitelným citátům, které sem někdo tlačí, vyhnout, aniž by je nebohý čtenář musel otvírat & nemusíš mi děkovat za dobrou radu, rádo se stalo ;) )
chroust: Jo, někdy (nebo někde?) čas neexistuje... třeba v čajovně...
& dík, však si nic nedělám z některých kritik & některých kritiků (& samozřejmě kritiček, abychom byli gender korektní) ;o)
zuzuzu: Vážím si tvých kultivovaných kritik, nicméně mi na ně opravdu nemusíš posílat avíza, protože se mi jako autoru díla zobrazují jako NOVÉ KRITIKY.