Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezdomovcům
13. 02. 2005
3
0
4461
Autor
tibbaR_etihW
Ten kdo má prachy, ten se fakt má,
ten kdo je nemá, tak se furt ptá,
jestli mu nedá, ten co je má,
a když mu dá,
tak maj oba a sou šťastný,
jeden nemá vo moc míň,
ten druhý kouří, chlastá, baští.
A pak až to přijde,
tak ten co je nemá,
tomu co má,
palicí přes hlavu dá,
a stává se tím co má,
a ten co měl na vždy odejde.
A tak to jde pořád dokola,
až jednou vymřeme,
zbudou jen peníze, drogy, nedopitá Kofola...
Psychroforos
23. 11. 2005
jo a prečítala som si to ešte raz a už viem prečo som sa dostala k tým drogám.... vypustila by som druhú strofu... chlastá kouří baští... a možno aj niekoho prepadne ale celú strofu by som tej poslednej vecičke nevenovala......
prečítala som si svoj príspevok a zistila že už som to raz napísala tak len aby bolo jasnejšie... niekoho zabit je trošku iné ako chlastat a flákat sa... a to mi nejak nesedí...
ide o moj pocit.................. mne :)
tibbaR_etihW
07. 03. 2005tibbaR_etihW
02. 03. 2005SlečnaMezková
01. 03. 2005
fu obávam sa že problém bezdomovcov je o omnoho vetších nemám... plus jedna múdra veta od pana Okruhlicu, týka sa drog, ale dá sa krásne zovšeobecnit: "Závislý chápe vaše názory a postoje, ale vy väčšinou nie ste schopný pochopiť tie jeho..."
to len tak na okraj.... nič špeciálne tým nemyslím... jo a tej básni by som nechala len prvý odstavec a bola by to jasná vec...
tibbaR_etihW
22. 02. 2005tibbaR_etihW
14. 02. 2005tibbaR_etihW
13. 02. 2005
malinko sem se ztracela v tom kdo zrovna ma a kdo nema..ale posledni radek je libovej;)