Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seláska a nenávist
Autor
slavek
Modrý kouř, nezávazně stoupá ze zapáleného smotaného cigára. Jemné marihuanové opojení nastupuje takřka okamžitě a k radosti všech je to ten pravý model, který způsobí, že bude na chvilku pohoda.
Vzpomínky se honí hlavou a myšlenky v nezvykle rychlém tempu krouží okolo jako hladoví supi.
Lahev Becherovky už také pomalu umírá ve své prázdnotě a slova se snáší stejně jako modrý dým, obklopena prázdnotou a zbytečností.
Rok a tři měsíce. Rok a tři měsíce netušeného štěstí, a přitom i pochyb, pocitu vlastní nicoty.
A touha po dalších letech.
Ještě plnějších,
přinášejících osud v jeho bolesti a krutosti.
Kde jsou hodnoty a kde je pravda? In vino veritas.. In marihuana veritas.
Uvědomění si vlastního já - obvyklá pěkná fráze, a ztělesněný strach z toho.
Jsem krutý, sobecký a zlý - a zhulený. Jsem já.
A přesto milující a plný lásky. Odporuje si to? Ani ne. .
Jediné co vím jistě, je že smysl života je život samotný. Všechno do sebe zapadá a kdo si to uvědomí - vyhrál. Ne, že by byl šťastnější, ale alespoň pochopí, že s tohohle průšvihu se tak snadno nedostane.
Obvyklá otázka proč.
Proč jsem?
Proč jsem takový, jaký jsem?
Proč jsem tady a teď?
Jsem milován, nebo nenáviděn?
Jsem chápán, nebo trpěn?
Je moje láska ke klukovi méně hodnotná, nebo horší, než by byla láska k holce? Otázky, na které neznám (nebo nechci znát) odpověď. Vím, že jsem milován, a vím, že miluji. Ale vím, nebo vlastně jen doufám?
U sebe jsem si jist.
Ubalím si další trošku štěstí,
udělím tím žalu pěstí,
udělím tím sobě cit,
nedržet a povolit.