Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč?
Autor
Perlino
Proč kurva píšu to, co píšu, to, co sem poslední dobou dávám, tuhletu indispozici, všechny ty věci? Nevím...snad z nedostatku výdeje energie, z nekonečných záchvatů kašle, z toho, že je spousta lepších autorů než já, z vtíravé myšlenky ( o které ani nevím, jestli jí vůbec sám věřím) že moje holka někde na sjezdovce flirtuje s nějakým snowborďákem, z pocitu že má hory radši než mě a nebo možná ne, z vědomí toho, že sem k ničemu a vlastní otec si mě neváží...jenže nemám dost síly a snad ani chuti s tím, se sebou něco udělat ani dost odvahy to ukončit.
Mám strašnou potřebu udělat něco úplně šílenýho, ulítlýho, něco úplně mimo, aby si všichni ti lidi okolo poklepali na hlavu a zavolali na mě doktora Chocholouška. Třeba si o půlnoci stoupnout na nejvyšší hradbu Špilberku, na celý Brno co nejsilnějším možným hlasem zařvat kdo že to vlastně tam nahoře stojí: "JÁÁÁ!!!" a pak se odrazit (pokud už mi předtím v týhle zasraný zimě nepodklouzne noha) a letět. Roztáhnout ruce a letět...
A uprostřed letu se probudit, ležet v posteli, okolo tma a za ruku držet svoji holku a vědět, že ona letí se mnou