Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpadl kameň do voda....
Autor
Floridor
Dobrý den,
rád bych zde oznámil, že připravuji výstavu poezie o přírodě: Spadl kameň do voda/napsal Václav Svoboda.
Na 25 nástěnných tabulích 70x100 cm budou básně a k tomu přiložené reprodukce výtvarných děl klasiků i současníků. Výstava je dělána jako putovní a bude ji možné bezplatně zapůjčit. Jedinou (technickou) podmínkou je, že půjčovatel si zajistí na dobu výstavy rámy či skla, ve kterých budou papírové tabule (listy asi síly výkresu) instalovány, aby nedošlo k poškození a aby listy byly napnuté, rovné. Budou tam básně našich i zahraničních básníků, možno říci zcela jistě klasiků ( Sládek, Hálek, Hora, Mathesius, Holan, Mikulášek...... Majakovský, Jesenin, Chlebnikov, Camoes, Ginsberg, Ferlinghetti, Jeffers Apollinaire, Verlaine aj. Nepochybně je to subjektivní výběr, ale jinak to asi nejde.
Výstava bude doplněna stylovou dekorací (seno, sláma, hrábě, vidle, strašák do zelí apod. Tyto rekvizity ale nebudou, nejspíš z technických důvodů a snadného opatření každým zájemcem, pujčovány.
Floridor