Ach.....moc krásná....prostě nemám slov...
Moc se mi líbí, zase citlivě utkáno a pěkné metafory. Jen nevím, co je "perkus". T****
perkuse - různé bicí nástroje (proto ta kůže na ně) ahoj D
****
dobré metafory, originalita...líbí
****
dobré metafory, originalita...líbí
...nezatančím/pod jehličím, uch, och, ech.:-) To je věčný problém, pro někoho to je rým, pro jiného jen pokus, určitá souznělost. Malde, já razím spíš tu krylovskou přesnost. nezatančím rýmuji tak, aby zůstala zachována dvojslabika -ančím, pod jehličím tak, aby tam zůstalo -ičím, ale to je opravdu otázka osobní chuti a přístupu.
Už si asi nezatančím
nad pleckem a stejkem kančím
už si nikdy pod jehličím
zdraví chladem neponičím
jen ptákovina, ale můj pohled na rýmy. Srdečně zdravím Malde.
je kouzlo věčnosti
které se nedá chápat
malde, malde, ty mi dáváš. Já jsem přece rád - šlo mi o pojetí rýmu jako takového, což jsem se snažil a pořád i svými kousky snažím vysvětlovat. Nastínil jsem ti SVÉ pojetí, protože já beru říkanky jako výzvu ke hraní se vším všudy. Dám si formu - tu chci striktně naplnit. Dám si rytmus - ten chci dodržet. Dám si kladení a obrazce rýmů a tyk chci dodržet, ale tak aby to byly rýmy s alespoň dvouslabičnou závěrečnou souznělostí, jinak to nepustím a hledám dál. Chtěl jsem ti osvětlit svůj přístup. Tak se nezlob, prosím.
...jsem prostě patolog, mně je prostě líto nerýmovat přesně. Zní to divně a trochu akademicky, ale tak přistupuji k psaní.
Je moc pěkná, opět jedinečné metafory a Tvoje rýmování se mi moc líbí, takové lehké, nenásilné.. i z ostatních dílek je zřejmé, že je to - jak se říká - Tvoje "parketa"...
TIP a V
...vesuvičko, díky. Pokud bys chtěla, osvětlím ti své modus operandi, proč to zní lehce, je to legrace!
...kruci, ale to bys te tu pak všichni byli až moc lehoučcí a křídlatě rýmoidní! ne ne ne, to nedopustím a zatím si to nechám pro sebe, Vesuvěnko :---))))
...ale vůůůbec nic na tom není, fakt
Jasně, máš pravdu, vždyť je to vlastně takové "výrobní tajemství" básníka. Měj se krásně a těším se na další Tvé dílko :-)))
hezké líbí pěkně napsáno!*