díky asi se rozpláču, ne jasně že s Pištou souhlasím jen mě prostě zajímalo kolik se vás chytne na něco takovýho :-)))
...tak podobnou věc sem tady sežral tak asi jen pětkrát....ale co, taky má právo....no.
Poezii nelze číst optikou "spojení, nálady...", ona musí fungovat vždycky a všude, aby byla čitelná.
bezva, bezva, bezva ještě jsm se nikdy v žádným klubíku neo-cit
už si to tisknu a doma přelouskám :-)))
groove coverage jsou nejlepší .. :-)
jinak - co na to - věřím, že se to pěkně čte, ale - obsahově jsem se trochu nudil u toho ..
Graficky to vypadá jako petrolejka. Obsahově a zpracováním je to.... Bilbo, promiň.... úplně blbé. Takových klišé nasekat najednou, to chce odvahu... :)
...já si rozhodně uvědomuji že obsah je skoro až překlišovaný, samozřejmě že před těmi x lety kdy tohleto dílko vzniklo jsem nad tím tolik nepřemýšlel, prostě jsem sekal co mě napadlo a je to vlastně jedno z mála dílek v kterým jsem se vůbec nevrtal. Každopádně se mi líbí jak na téma láska okamžitě každý reaguje odměřeně a pohlíží na to jako na něco co už je klišé dávno samo o sobě a to je myslím si škoda
a proto 20x láska a jednou přiblblá telenovela v televizi :-)))
Ale prd. Cyrano je taky na téma láska, a přitom je to jedno z nejlepších, ne-li nejlepší dílo z téhle oblasti.
já netvrdím, že neexistují výborná díla z téhle oblasti to si mě asi špatně pochopil (taky se nehádám, že tohle mezi ně patří to rozhodně ne...) jen mám pocit, že když projíždím tzv. láskavá dílka u různých autorů hodně lidí je zdrbne, že je to klišé a vůbec neřeší spojení, náladu - ale jen slovíčka bez kterých to ale nejde i když...
moc líbí. Originální, něžné, kruté. Ze všeho něco.
Tip*
... and fifty days.
Forma je otřesná, kapka studia aplikované versologie by nebyla na škodu. Abych to řekl česky - víc číst poezii - zaměřit se problematiku rýmu.
Jo jo, láska je často používané slovo s širokým významem, ale poznání obsahu, myslím, asi už takovou četností neoplývá. Mě se to líbí- tím myslím báseň.
je to hodně starší věc ostatně jako všechny označené
názvem Tv příběh (faktem je, že dneska už na to koukám trochu jinak - převážně díky takovejm rejpalům podobným tobě :-))) ne nic ve zlým, pořád nic nečtu, píšu jen texty do písní a muziku a když to se mnou zamává tak ze mě něco vypadne, jen mě zajímají reakce lidiček) - tak hrrr do mě
to Mimi: děkuji