Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSolitudo
Výběr: Lyryk, Pepo
10. 12. 2000
13
0
6171
Autor
Bix
stožiar
opustený hromozvod
už ani blesk nezblúdi
do kovovej náruče
jej líca sú horúce
a srdce ako vodný mlyn
sú sami
a dnes sa nemýlia
Aššurballit
05. 05. 2005
Ašš: Keď sa na to pozerám s odstupom, tak som zadupala ten záver, ale inak mám k tejto básničke dosť silný vzťah...náhodička, vznikla na motívy elektrického stĺpu tu blízko...
áno - (Nox et solitudo - Krasko - Noc a samota)
Aššurballit
05. 05. 2005Aššurballit
05. 05. 2005
...a bolelo? Taketo pocity ...jednoducho bolia...Som vybral medzi svoje oblubene. A ked sa dlhsie neozvem...dovod je : na nete som len raz do tyzdna;)
Po čase.
Sestrička, nečuduj sa. Tu je naozaj v skratke povedané o mnoho viac, ako by sa zmestilo do samotných slov. Navyše posledným veršom si otvorila dvere do veľkej obradnej sály, kde sa zrážajú stovky siločiar, kde šepotom prebúdzaš ozvenu a tá buráááca.
Musí byť medzi obľúbenými.
Je.
och ****
Je to opustenosť? Mám pocit, že samota... "srdce ako vodný mlyn" je krásne... objímam.
znova som tu....kto by ťa nečítal rád????
(odváži sa niekto odporovať mi? :)
To musí byť strašné byť hromozvodom a nepritiahnuť ani jeden blesk!(?) Až teraz ma napadá, božské mlyny melú spravodlivo?
...ehm, ehm.... To jsem z toho vedle jak ta jedle (akože z tejto básne). Veď vidíš, že môj inak "usporiadaný" štýl sa nejak nadmerne rozhádzal a neucelil.... :)* (aj keď som tipom vyhlásil truc, naďalej ich budem dávať, len nie príjmať...)