Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak ako sa rozhodnúť???
Autor
hnewka
Sú dvaja: ON a ONA...nadovšetko sa milujú, no zrazu príde rozchod! A to len kôli hlúposti, či neschopnosti urobiť komprimis. Chcete lepší dôvod? Povedané jedným slovom - neskúsení. Určite to už aspoň jeden z vás zažil...
Vie mi tu teda niekto vysvetliť, prečo si dve osoby, milujúce sa navzájom, nedokážu sadnúť, rozumne sa porozprávať a všetko si vysvetliť? Prečo sa rozhovor točí okolo všetkého možného, ale ani jeden nie je schopný začať na tému "my dvaja"? Prečo si to musia komplikovať? Prečo otvorene nepovedia, že sa ľúbia? Čo je to, čo tomu bráni? Hrdosť? Pýcha? Urazenosť? A čo tak prejaviť pokoru a prekonať strach z možného nezáujmu? Čo sa tým stratí, ak to skúsime? Možno naozaj dostaneme posledný úder do srdca, ale už by sme si boli aspoň na čistom a skúšali ísť ďalej. Avšak taký odpal od milujúcej osoby? To by potom z jej strany láska určite nebola. Lenže my sme tu spomínali osoby MILUJÚCE SA NAVZÁJOM. Takže rátajme skôr s možnosťou, že z druhej strany príde pochopenie a dve zlomené srdiečka sa opäť nájdu. Nebol by takýto koniec šťastnejší? Takže vzniká otázka: Čo im bráni, aby sa aspoň jeden z nich o to pokúsil?...aby sa pokúsil oživiť dve mŕtve duše?...lež sama na sebe vidím, že hovoriť o tom je omnoho jednoduhšie, ale do kelu nestojí láska za toto prekonanie samého seba?...kuwa kde mám nabrať tú odvahu???
...