Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePražská trojka v TRMALCE
30. 04. 2005
0
0
2654
Autor
Mabi
Tři mladé pražské autorky se představují – Jana Rubešová a Markéta Švíková svou lyrickou poezii, Martina Bittnerová prózu. Veršované i neveršované příběhy o lásce a bolesti hudebně doplní pražský písničkář Zbyněk Zeman.
Pořad se koná ve čtvrtek 12. května 2005 od 19 hodin v Trmalově vile, Vilová 11, Praha 10 - Strašnice /5 minut od stanice metra A Strašnická/. Akci pořádá občanské sdružení Neraweb (www.neraweb.cz).
Tak Karáska ze Lvovic máme na konci května...Když jsme u toho... Chápu, ovšem výběr děl je nezávislý na tom, že to je k únaváči, ten sám o sobě je depresivní, tak proč to zvyšovat, že...
že vás to tak irituje... proč by člověk NEMOHL připomenout že TAKOVÝ DEN EXISTUJE! navíc na místě samém každý dostane ke vstupence informační brožurku, nejsme zdravotnická organizace, ale proč bychom nemohli připomenout alespoň touto formou, že něco takového vůbec existuje...
a už vůbec nechápu, proč to musíte dělat takovýmhle energickým způsobem, že vám to za ty emoce stojí...
Obludný_Neználek
07. 05. 2005Obludný_Neználek
06. 05. 2005Obludný_Neználek
30. 04. 2005
To je vážně dobrý dotaz...Jako by nemohl člověk nějakou akcí prostě a jen připomenout, že nějaký takový den vůbec existuje...