Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky nejen o tobě

30. 11. 2000
0
0
688
Autor
Barr

Co mě tuhle napadlo, po jednom krátkém telefonátu s nejnádhernější dívkou...

Myšlenky nejen o Tobě Jsem žebrák radosti a trubadúr smutku, můj život takovým zdá se být. Pro lásku na život, život svůj položit, snadněji umírat s myšlenkou na Tebe. Vytrpět pohodlí lidského žití, kdo z Vás mi odpoví, kam směřuje lidská touha po moci, bohatství a jiných. A kde je naděje, pro ty co volají po lásce, po Bohu… o pomoc. Člověče pochop to, tento svět není věčný, jinam se obracej pro věčnost bytí. Co srdce ví o lásce, která je lidská, o zlobě, naději… a o žití. Proč jsem já, proč jsi Ty, vzdálená blízkosti, prosím Tě, navrať se, slunce zapadlo. Hodina do rána s Tebou jen strávená… v lásce. Pro koho?! O kom že?! Milovat a umírat, myšlenka trvalá, jak jarní sníh. Pro Tebe. Pro Tebe. Jenom ty jsi láska moje, chytni mě za ruku…
Je to moc pekny namet a otazky, opravdu, ale chce to udelat rytmus. Je to kostrbate. Kdyz na tom zapracujes, vsadim se, ze to bude jedna z nejhezcich basni, jakou jsem kdy cetla! Mrzi me, ze si to precetlo toliko lidi a nikdo tu nic nenapsal....jsem laik, takze jen to, co citim. hodne stesti!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru