Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚlet Josef Kolaříka, Jsem podnikatel
Autor
chose
Jako správný mladý dravý podnikatel se snažím vyrejžovat na všem co se dá. Proto se nedivte až někdy ode mě dostanete vizitku , že je na ní napsáno: „ kamerové systémy a pronájem reklamních ploch na toaletách“. Dnes je totiž možné kombinovat kde co. Vzpomínám si že jsem na jednom žigulíku viděl napsanou upoutávku „Zahradnictví a výroba WWW stránek. – Michal Řezáč“.
Ale zpět k mé osobě. Dnešní sloupek chci věnovat obecnému seznámení se segmentem trhu jaký představuje reklama na toaletách. Na počátku všeho jsem byl já. Nápadem nabízet reklamu na toaletách jsem byl postižen na konci roku 1999. V prvním roce fungování se mi podařilo prodat „zadarmo“ reklamu na koncert Pearl Jam. Tímto děkuji společnost Interkoncerts , že do tak rizikového podniku se mnou šla. V témže roce jsem také zaznamenal první pokusy pochybných firem mi konkurovat. Pochybných firem říkám proto , že k připevnění panelu na záchodě není potřeba vzdělání (jakéhokoliv stupně) a podnikatelské etiky (byť minimální).V dalším roce se díky mohutné osvětě mezi Acounty z reklamních agentur (to jsou ti co měli průměr z maturity za 3 a více) projevil tlak ze strany konkurence naplno. Začal tedy boj o hajzly. Kdo dřív přijde ten dřív hostinského semele. Kdo přijde později přeplatí hostinského, který je již semlet konkurencí. Ten kdo přijde ještě později přeplatí všechny, slíbí všem hospodám peníze(Ach Bože! Kde je ta doba kdy se hostinský zeptal : „ A kolik jako budeme muset platit , že tady budou viset ty Laky strajky?), přemluví reklamní agenturu ,že všechno dokáže. Pokusí se rozhádat spolupracující konkurenci a vytuneluje investora jako jistý pan Plášek. Pak se za ním zavře voda a já si mohu otevřít jazykovou školu se specializací na balkánské jazyky. Takže až skončí léto je možné že na toaletách v klubech opět zavládne klid a místo útočné reklamy v nevzhledných nerezových rámech se rozprostře příjemný odér ženského deodorantu z velice vzhledných ……. Stop reklamě na toaletách!!! Váš zakladatel Hajzbaron Kolařík.
P.S: píše se rok 2005, od napsání tohoto článku již uplynuly 3 roky. Situace na trhu záchodové reklamy se uklidnila, přeorientoval jsem se na kamerové systém a pan Splášek společnost www.faceup.net a je monopolním hráčem na minoritním segmentu trhu s reklamními panely na záchodě. Třetí konkurence již také neexistuje a opět se věnuje knihkupecké činnosti. Navštivte je www.anagram.cz