Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDračí chutě (8.)
Autor
schyza
Dračí chutě (8.)
-Radek Protch
Terry už držel ve svých pařátech dva džojstyky. Jeden podal Bělovlasovi.
-Raději né, já jsem Plajstationa nehrál už víc než tejden!
-Nebuď labuť! Deset fragů a dáme řeč!
Bělovlas zatím sledoval logo nové pařby Duke Lukem 3D, vždycky si přál tuhle vychytanou pařbičku, ale v Tuzeksu se to nedalo sehnat. Adrenalin mu zastínil mysl. Popadl džojstyk a tím zdvihl hozenou rukavici.
-Těš se dvounožče!
-Nech slov a pař!; okřikl ho Bělovlas.
Alík pozoroval hru s opovržením, že si nikdo nevzal Lítého vlka.
-Hedšot!
-Seš tuhej zelenáči!
-A mám tě!
-Zdechni!
-Zezadu parchante?!
-Nažer se tohohle!
Bělovlas už ved osm dva, když ho ze hry vyrušil nepříjemný štiplavý zápach, stáda potících se politiků, před hlasováním o důvěře vládě. Uvědomil si co dělá! Nemůže vyhrát!
Nechtěl rozlobit několikatunového kamaráda, a tak chodil jak zvíře na porážku!
-Teda Terry, ty seš ale borec!; ozval se Pastefix, když uviděl jak Terry obrátil skóre. Na oplátku mu byl věnován pohled nelítostného zabijáka Bělovláska.
-Ale, chlapče tak se na něj nezlob! Já jsem prostě eso!
Jo tak , eso, řek bych, že nejsi ani zelenej spodek! Říkal si Bělovlas sám pro sebe a chtěl ho vyzvat k odvetě, k nelítostné odvetě, kde by ho rozcupoval jak Barbí i s Kenem. Nakonec se přeci jen uklidnil a zeptal se:
-Tak co jdeš do toho s námi?
-A do čeho?
-Revoluce Terry, tvrdá a nekompromisní, prostě revoluce!; ozval se Tixtajt vyzývavě.
-Nevím....hmm...a nepočká to až skončí Nedallas?
-To znamená co?
-Čtyři tisíce tři sta dvacet osm dílů?; odpověděl drak a zapřemýšlel, jestli se náhodou o díl nespletl.
-Cože?!; jednohlasný chorál a spodní patra až na podlaze, jen Alík si právě pohrával s blechou, která na něj musela přeskočit z Terryho.
-Má první řada, přátelé, pak to pokračuje Zasnedallas, no a...
Když to uslyšeli zvedli se naráz z pohovky a utíkali pryč.
-Počkejte právě začíná další díl!
Už dávno draka neslyšeli, utíkali co jim síli stačili, aby nemuseli být svědky Terryho emocionální představení a vyprovázel je digitální zvuk:
-Pam!
-Bobby?
-Pam!!
-Bobby?
-Pam!!!
Konečně byli venku před vchodem a zhluboka oddechovali.
-A teď budeme dělat co?; ozval se Alík, který se konečně zbavil blechy.
-Teď si dáme Želé!
-A to je jako co? Tixtajte!; obořil se na něj Pastefix.
-Ty si neviděl novou reklamu na ty nejlepší tyčinky na světě! Budeš po nich mít svaly jako Vlasta Prkenová a postavu jako Brad Cockpit!
-A nemá to nějaké vedlejší účinky?; zeptal se Bělovlas a bral si jednu nevábně vyhlížející čokoládovou tyčinku.
Tixtajt si Bělovlasa přeměřil a pravil:
-Má, ale u tebe už je to stejně jedno!
-Tím chceš říct co?
Tixtajt však jen pokrčil rameny.
-Hele ty! Když já sem běhal za Helenou Virážkovou, tak ty si ještě chodil po houbách!
-No právě Bělovlasi, no právě!