Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘeka
13. 12. 2000
1
0
589
Autor
ištar
texttextŘeka
Když vstoupíš
doprostřed řeky
nezměníš její proud
jen si ji můžeš
zblízka prohlédnout
Tajemství není na dně
to nechává se uplynout
bobotic: co je to žvatlání? Ale souhlasím našel jsem tam jen jeden rým (proud, prohlédnout, uplynout)
Vyjan: tajemství, které víš, že je důležité a uniká ti, přináší pocit nicoty, nezachytitelnosti?
Rivka: díky, (alespoň někdo si myslí, že myslím :-)), to bys nevěřila, co se tady všechno štěbetá :-)
Rivka: Toto veřejné tajemství už znám.)) Ale rým je v této básničce přece taky.
Netušila jsem, že už si to štěbetají...:)))
(ad rým - já vím, ale na to nebylo reagováno):)
prepač vážený autor, ale prečo LYRYKA VERŠOVANA nej keď nemogu nalezti none (uno One) veršos? ?:-)
Spíš poetické cvičení než báseň. Měl (nebo měla?) by ses víc ponořit pod hladinu. Tajemství, které ti uplouvá, je nic proti tomu, které ti rve uši a duši. Ale verše to podle mého určitě jsou - v tomto s boboticemm nesouhlasím.
On myslí rým... (to my máme s Oldou takové tajemství - básně lyrické veršované = básně lyrické rýmované, etc.....):)))))