Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedopis sestře
Autor
Anabelkristyna
Ahoj moje oblíbené Dítě:o)
Jak se máš?
Doufám, že lépe než jsi nám vylíčila v posledním dopise. (Byl sice první, ale že napíšeš ještě jeden fakt nedoufáme. Tak ty známky aspoň pošli v prázdné obálce domů, ať můžu psát já tobě a zbytečně neutrácím, co nemám. Že dík. :o)
Prý ty tvoje procedury „stojí za hovno“ a „potíš se jako kůň“, když jsi ve 40ºC vodě. Haha. Jako kůň. Haha. A už jsi někdy jedla koňský salám, když jsme u toho? ☺
Myslím, že jo. Ve školních jídelnách dělají prý řízky ze starých dostihových šampionů. Kdo by to byl řekl co? ☺
No, já se tu mám taky hrozně abys věděla ... Ani nevíš jak jsem se těšila, až vypadneš na měsíc z baráku a já budu mít pokoj pro sebe, vyhážu všechny tvoje hračky a celé to tu dezinfikuju. Velice jsem se mýlila v mém očekávání ... Jen co tě odvezli dostala jsem hroznou depresi, že nemám koho šikanovat a komu nadávat za bordel v pokojíku, a tak jsem udělala ještě větší nepořádek a vynadala aspoň sama sobě ...
TY MI TAK HROZNĚ CHYBÍŠ!!!!!
Připomíná mi Tě fakt jen ta rozestlaná postel (občas na ní usnu, když se učím do noci a při tom se dívám na telku – mimochodem máš výborný výhled ...) no a taky Tě připomíná ten smrdící křeček. Svině jedna. Občas mu dám kousek jablka a včera mu mamka měnila podestýlku, aby umřel v čistotě, když už o hladu, že ... ☺☺☺
No, novinky z domova.
Sanda hárá. Svině jedna. (už podruhé v tomhle dopise jsem někoho nazvala sprostě – no vidíš, jak mi chybíš...). A tak s ní musím chodit se smetákem ven a odhánět všechny psy, protože jinak by ji nejspíš ojel nějaký podvraťák (ještě větší než je ten náš) a já bych ho musela zastřelit a udělat z něj guláš a pak ho odvézt do Psojed a tam ten guláš prodat na Zvěřinových hodech – takže by to bylo vlastně docela výhodné, že? Jenomže bych to zase nemohla udělat těm štěňatům, aby jako vyrůstaly bez otce, i když přiznejme si, že alimenty bychom z něj asi nevytloukli...
Mám já to těžký život.
Taky tu napadl sníh. První den se na tom dalo docela vyvádět, ale teď už to je jen takový vodo – sníh. Chjo. Nikdo se mnou nechtěl jít sáňkovat. I ta Pavla je v Alpách a Terky o tyto dětinské hry nemají zájem. Chjo.
Od neděle (teď je čtvrtek) chodím spát kolem půlnoci, protože se mi nechce přes den učit, takže si v podstatě hraju na upíra a děsím své okolí průzračným vzhledem s velkými vaky pod očima. Jo a řekla bys mi laskavě, kam jsi zašila ty černé letní šaty, co si dávám přes gatě? Nemám tu správnou upíří image a docela bych jí chtěla docílit a díky tvému bordelářství nemůžu!
Pěkně mě sereš!
Mimochodem hned jak jsi odjela, tak jsem si koupila krabičku mátového čaje a teď ho doslova fetuju a zabíjím tak chuťové buňky – hlavně ty mamčiny. Mimochodem právě taťka došel z obchůdku a že neuhodneš, co mi donesl? 3Bit! HEČ! Aspoň jedna pozitivní věc na tomhle dni.
Tak strašně mi chybíš, že mně ani nebaví trénovat na kytaru. Nevadí, to dohoním až přijedeš ☺
V sobotu bych chtěla jít na Městský ples. Celý týden na to ukecávám Marka, nebo kohokoliv ze třídy a ti ... nechtějí jít. Až nakonec souhlasil Bůček. Toho zase nechtějí pustit rodiče. No to je prostě super. Já snad nakonec půjdu s taťkou. Aspoň ušetřím. Chjo. To je život.
Tak se tam měj hezky, já teď půjdu, dám si další 2 litry toho úžasného čaje, budu se dlouho do noci učit, – před tím ale asi ještě mrknu na „Oh Simpsons“!!! – a pudu spát, jestli teda nepůjdu rovnou do školy, což by se docela klidně mohlo stát, když mám zítra na sedm. Chjo
Tak se teda měj hezky, nevylézej z bazénu a pozdravuj. Někoho. To je jedno koho. Třeba sama sebe, abys měla radost.
S LÁSKOU TVOJE NEŠŤASTNÁ SESTRA JEDINÁ
Ps: Pozdravuje Tě všechna Tvoje havěť.
Ps2: Pozdravuje Tě i babička, no prostě všichni Tě pozdravují a těší se až dojedeš.
Ps3: Až dojedeš tak uděláme úklid jo? Mně to samotnou fakt vůbec nebaví ...