To si bol ozraty, ked si to pisal?
Zdál se mi stejný sen...
Už druhý den
Že jsem souložil s děvčetem
V hypermarketu
Na dámských
Matičky odváděly své holčičky pryč
A volaly na mě, že jsem nemrava
K souloži jsem zvolil polohu zezadu
V tom stísněném prostoru
Než jsem stačil ejakulovat,
Řekla, že se jí to nelíbí
A utekla
Tak jsem vyšel ven
Kalhoty stále stažené
A ze zástupu prostitutek venku
Jsem si vybral jednu moc pěknou
A hned se do ní zamiloval
Šli jsme na ten samý záchodek
Ale hned poté jsem se probudil, bylo to opravdu k vzteku.
Ne, nebyl sem ozraty. Proč? Na Celovečerní sem byl ozraty....
71_art_72: fakt dík, to sem se nasmál. nevim, jestli to myslíš vážně, ale v každym případě jsem to scuknul s tou první - fakt dík. (S právama snad žádný oplejtačky nebudou, seš tam uvedenej jako autor, ale jestli budeš moc chtít, tak to zrušim)
zříkám se veškerých práv na své úpravy Tvého textu ve Tvůj prospěch, taktéž se zříkám veškeré odpovědnosti a závazků z těchto práv vyplývajících :)
je to prostě sen, tak co ho přikrašlovat nebo upravovat.. (blbej sen:)), tip za sen
jó, správně sedmdesátjedna Art sedmdesátdva, zkuste někdo napsat tenhle sen bez těch "výrazů" a pak ho sem hoďte. uvidíme, která básnička bude stupidnější... ha
je vidět,že čteš bukowskeho,chlast,hnus,sprosťárny:-)))...ať nesklouzneš do stereotypu...
Jsi proti Bukowskimu hadra ... sorry, že ti to říkám, ale tohle ... no já nevím, buď chceš šokovat, nebo jsem já ten debil, kterej nevnímá "moderní" poezii .....
jenže tady to nemá ani pointu . No, tak "mrdáš" nějakou babu
+ realita je trošku jiná, nemyslíš? Tedy pokud to není snaha o celkovej nadhled a nejen o TO na záchodcích.....
(+ + konstruktivní kritiku po mně nechtěj, možná bys tomu ani nerozuměl)
ä ještě něco: asi tě to naštve, překpokládám, tak mě nezapomeň poslat do prdele, hajzlu, nebo rovnou pice... už se těším.Em.
Ne, nepošlu tě nikam, když sem čet tvojí kritiku, tak sem se usmíval... (krčím rameny). A jasně že nemám na Bukowského. Nikdy mít nebudu - to vim jistě. A hele, to byl jenom sen... (jenom sem chtěl ukázat, že to co píšu, že si nevymejšlim, že mam oprvdu tak degenerovanej mozek) ...špatná? Nevadí, bude lepší.
A když myslíš, že nerozumněl, tak třeba nerozumněl, nejsem takovej génius jako ty.
jo jo, dík za starost, vynasnažim se.
JanSimon:
degenerovanej mozek - to zní zajímavě. Já jen, že takový věci tady moc lidí nemá rádo, já to respektuji, ale někdy je toho strašně moc ... chápeš (v žádným případě se ale nechci omlouvat, protože za svejma názorama si stojím)
tak snad ....... asi tak.
O tomhle se zdálo Bukowskýmu, když mu táhlo na osmdesátku-co se v tom věku bude zdát tobě?