Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBitva tří císařství po Písmákovsku
Autor
tibbaR_etihW
Jednoho krásného dne se na internetu objevil server Písmák.cz, zcela si nejsem jist kolik měl zakládajících členů, ale zajisté jich je dost.
Po nějaké době sem přišel papouch – vytvořil si vlastní císařství – v němž vládl rukou úsměvnou a vtipnou.
Nevím – nepodařilo se mi zjistit, kdy se do sem připojila Krokodýl – ale předpokládám, že dlouho přede mnou. Vytvořila si téže malé císařství, ale tím že je žena – s ohromnou mocí.
A nakonec já, přihlásil jsem se se svým bílým králíčkem pozpátku – tibbaR_etihW – vytvořil jsem si opět své vlastní císařství – maličké a téměř neznámé – občasné plesknutí něčeho na vstupní bránu všem nepočítám (hodně nepovedená recenze Sky Captain).
Všechna tři císařství působila společně, nijak moc si neškodila – dokonce tehdy papouch tibbaRova díla i kritizoval a někdy i kladně.
Pak ale jednoho deštivého dne přišel k tibbaRově recenzi jiný císař – chroustjazz – a vyřkl názor, že tibbaR_etihW je jen alternick pro papoucha.
TibbaR se tomu nejprve nebránil – myslel, že tak jak vlna přišla, tak zase odezní. Chyba lávky – chroustjazzovo tvrzení ze dozvěděl sám zůčastněný císař papouch a začla mela – tibbaR_etihW byl kategoricky proti tomu aby byl s papouchem jakkoliv spojován. Papouch na druhou stranu stále tvrdil, že je já a že já jsme on – bohužel nehodlám zde zveřejňovat svou podobiznu pro porovnání, ale zeptejte se jeho císařské milosti Pišty_Hufnágla nebo jeho ruské výsosti Alexandrei – že nejsem papouch.
Když se již válka ptačí a savčí říše zdála, že odeznívá, přepadla císařovna plazí říše papouší armádu nepřipravenou a natvrdo ji rozdrtila. Důvod? Papouch si stále namlouval, že Krokodýl musí být dle nicku muž – ale dle nicku může být i Město – TO!!!!!!
Jak tato válka dopadne????? Nevím.
Ale již nyní vytahuji bílou vlajku – veřejně se přiznávám, že nejsem papouch – že na nikoho nebudu podávat oznámení ani žalobu a že stojím o smír s ptačím císařstvím – ale za předpokladu dalšího nenapadání se.
tibbaR_etihW