Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seemail X.
Autor
papa007
(Přezdívka pro Jméno 1),
chtěla jsem jenom pár slov....Je mi teď strašně zle, vážně! Mám co dělat, abych se tady za tím stolem udržela a nerozbrečela se .... Ale jsem už velká holka a tak to nějak v sobě držím! Je toho na mě strašně moc, ale rozhodla jsem se...
To jak jsem dnes v (Jméno 2) řekla, že mě tu už nic nedrží...nemyslela jsem to zle! Mám tu tebe a to byl vždycky důvod, proč jsem šla dál a neodjela do (Jméno 3) už dřív... Víš, moc dobře, že už mě to kolikrát chytlo!
Teď si však oba musíme přiznat, že spolu v blízké době nebudeme a já se už doma vážně strašně moc trápím! Jsem pak zbytečně na tebe naštvaná a dělám věci, které bych svému příteli nikdy dělat nechtěla (viz včera)! A když mi po tom řekneš, že v tomhle ti v rozhodování moc nepomáhám, nejradši bych si za to nafackovala! Strašně to kazím a už tebe ani sebe nechci dál trápit...
I přesto, že to bude těžký, tak mě tam snad čeká zase něco nového a nová zkušenost...Budu ti psát každý den (potom obden, a potom... :-)) Jseš vždycky vítán, ale to ty jistě víš!!!
Myslím na tebe a MILUJU TĚ (víc, než si myslíš) :-(
S láskou, (zdrobnělina Jména 4)