Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHluchota
01. 08. 1999
1
0
1743
Autor
Bolek
Skleněný poklop dunivě zaklapl a přiskřípl vakuový pískot v obzduší. Pak začal padat rosolový déšť.. Plnil ústa, vléval se do uší, zalepoval oči dlouhými jazyky, plazil se po zádech, stékal k patám, až naplnil celý prostor. Tělo se prohýbalo pod tíhou rosolu, prudce brázdilo rukama v rosolovité kaši ve snaze dostat se ven. Skleněný poklop byl pevný.
Pohyby zvláčněly, zvolnily a poddaly se drtivému tlaku...
Pak prostor zduřel do růžova a z jeho esence vyšlehlo TICHO.
Ostré jako dýka a tvrdé jako srdce prudce zaútočilo na zchvácené tělo. Ve zběsilém rytmu tvrdě dopadaly nemilosrdné údery na hlavu nabitou k prasknutí...
Tělo zmýtané divokými nápory, přijímalo rány a čekalo konec.
V děsivé explozi času se míhaly ocelové hroty ticha a konec nepřicházel...
Trochu moc rosolu na můj "ne/vkus", možná ten konec bych víc nasměřovala k té hluchotě, je to nějak pro mne zdrobené, spíš sugestivní pocity, zanikla mi tam podstata toho, cos chtěl říct, pokud nebereš hluchotu jako konec - čeho?