Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční
30. 12. 2000
6
0
2815
Autor
J
Štěstí
barevných korálků
naléváš do šálků
CINK
nová láska!
Čajová konvička
voní
rýmy básní
střídavě
a trochu zvědavě
o sebe zvoní
do ucha
má předtucha
se asi této noci
splní
na plese
ruka s rukou vede se...
Pojď tančit!
Carodej to asi napsal hned prvni i za mne..
a ty Konvickové vzpomínky tim ale inspirovány nebyly.)))
( ale ještě toho mám, vidim na čtení dost.. tak zay příště)..
měla vlasy samou loknu jéé je je :-))
dám přednost Jikovi... po protančený noci se mnou bys na něj už prostě neměla sílu :-)))
Merle prdlajs, vzpomeň si jak jsem tě to učil:
měla vlasy samou loknu Jé Jé Jé :-))
S důvěrou ze sebe vypiš klidně, Cody, co Tě napadá na téma formálních nedostatků. Jsem silvestrovsky naladěná a přijímám kritiky. A navíc to snad vyváží Tvůj popsaný dojem. Díky!
Sadaf: To je život. Já jsem většinou asi taky smutná, o to lehčejc vychutnávám podobné vzletné nálady a tak ráda se o ně dělím! Díky, že tu jste!
Caroděj, Jákob :o)
Úsměvné, milé, připadám si, jako když nahlížím zámeckým oknem, když Popelka tančí s princem.....
No to zase já , víš, J, prostě na novou lásku nevěřím.
Napsala jsi to moc krásně, ale vzhledem k několika mým osobním věcem, je tato věc pro mě věcí smutnou.
Ale jinak, jak říkám...moc hezká věc:-)))
Naprosto mě ochromila ta úžasná lehkost s jakou dokážeš psát, jakoby se ta slova vznášela v mých myšlenkách....
Občas vidím nějaké nedostatky po formální stránce, ale ta lehkost jako by je úplně pohlitila... TIP