Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePojďte dolů!
Autor
IngmarBergman
Alespoň najít nějaký východ z tohoto mrakodrapu,
vždyť není nic pozitivního na permanentním bytí v blití
Co s takovou chátrou jednou mizernou!
Cožpak není emulze pouhá rána do zdi,cožpak vykonání ideálů může být vykonáním sebe sama?!
Já se koukám z ambicí veškerých chudáků na palouk plný dřevěných květin:
jsem tak bytostně přesvědčen,že eminence nepramení z celkové suverenity
Ach ty nenadálý tvore,tys mi uškodil víc jak ptáci mávající křídlami a kousající mě do žeber!
Ty tvore,zlý tvore,proč mi nedáš alespoń tochu té kapky čestvé rosy!
Proč musím stále se utápět jen v oblasti lží a nespravedlnosti,kde zákon neznamená pravda!
Snad doba nepohody ztrácí svůj zřejmý rys,a to je konvence!
Nyní nachází staletí přesraného rýmu,majestátného to míru!
Proč se k sakru ztrácet v oblacích pablbů a paželv,co z toho mám-snad teorii radosti?
Kdež,moje hlava visí stále na tenkých provázcích,stále mám z ní pocit,jako kdyby mi spadla na zem úplně
ale ona visí dál a dál,ta mrcha převeliká,hulí mě,hulí mě ta zrůda jedna malicherná,ta punkva trápení!
Kdo po ní chtěl,aby mi strpčovala existenci,cožpak moje existence není již pohou kulisou všech svinstev?
Ten kraj mě tak rozradostní-dobrá,to je ta naděje,to je ten konec.
Ale konec s čím?Nač dbáti praní svého prádla posraného vejci?K čemu je!
Já žádám větší,hlubší,tajemnější,magičtější a esoteričtější přístup k věcem obecným,žádnou nudu!
Nuda zhruba pruda ztuha kuva