Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáno
07. 09. 2005
1
0
2211
Autor
ArtRoza
Čajník - výpravca
Odpískal
Ďalšiu z ciest
Lokomotíve
Našich tiel
Odpískal
Ďalšiu z ciest
Lokomotíve
Našich tiel
Arti, nehnevaj sa, viem, ze ty mas na to iny nazor a fakt ti prajem, aby to vo vasom pripade tak nebolo, ale ja si pod lokomotivou predstavujem nieco, co ta moze prevalcovat a znicit, presne tak ako aj tie zasnuby bez prstienka...
Tot hmlista odpoved aj pre Sykorku:)
Mno podla mna to je tiez jasne a dlho rozmyslam co take kocecku napadlo :), alebo co sa na tom zda Yciddovi detske...ale sto ludi,sto chuti.Mno zvysok je sice rozvedenim prvej myslienky, ale bez toho rozvedenia by to bolo asi moc minimalisticke. Povodne k tomu bolo asi ete tri-krat tolko, ale asi by sa to len rozriedilo...menej je niekedy viac.
A pisat komu a o kom mam, ale odkedy som stastne zalubena tak to ide horsie a hlavne na to neni cas :)
Kocecka - aký pohľad, napíš, chcem sa inšpirovať! Pre mňa je čajník výpravca výborná metafora a zvyšok je asi len jej rozvedením, až príliš doslovným. Ale je krásne (a teraz si to uvedomujem ešte viac, keď som doma v teple s mojím drahým a vonku tak nádherne zimní :o) ), že máš pre koho písať.
Ty brdo... Prave som tam pochopila, co mozno ani nebolo tvojim zamerom... Ale mozno ta len podcenujem;)
Kazdopadne za ten novy pohlad na vec si zasluzis *
mno ja neviem, ja som myslela ze lokomotiva nasich tiel je uplne jasna :)) a jednoznacna... Nieco na sposob ako spieva elan - sijacie stroje z dvoch tiel, zasnuby bez prstienka...
mno ked myslis. Ja som sa ako mala hravala s vlacikom inak :)) A jak tak pozeram, nic ti nie je dost dobree :) Ale dakujem za kazdy nazor