Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopisy v metru....:-)
20. 01. 2001
0
0
1661
Autor
jeorenny
Scéna se odehrává na společné dovolené v jižních Čechách v jednom z kempů.
"Chrrr...Chrrrr....".........celý tábor duní pod snoubenčiných chrápáním.
"C C C...pššš".....on se snaží dívku umlčet.
"Chrrr...Chrrrr..." bezúspěšné, dívka chrní dál.
Muž už toho začíná mít dost, proto vezme ručník a......
po dlouhém rozmýšlení....
odejde do sprchy. Bohužel je nějak mimo, a tak vejde do dámské.
A kdo se to tam sprchuje?
V očekávání ničeho zvláštního se snoubenec vtlačí pod sprchu k již sprchujícímu jedinci.
Všude samá pára, ale když se muž schýbne pro mýdlo, jeho hlava narazí na cosi...
Pomalu otevře oči...
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!" řval z plných plic.
To už otevřela oči i kuchařka naplno si užívajíc horkou sprchu.
Aby toho nebylo málo, začne v netopýřích vlnách pronášet stejně nelibý zvuk.
To už ale na snoubence bylo moc.
Vyběhl nahý ze sprchy a křičel:"Máme tady ufona....tady už nebudu ani minutu!!!!!"
Během tří minut měl sbaleno a spěchal.Asi na autobus.
Tak o tři hodinky později se na incident zapomnělo a snoubenka se probudila. Pravé oko otevřela a v domnění, že ještě stále sní se přikryla lopuchovým listím.
Když si však k ní přilehl nevoňavý neumytý psík, otevřela i druhé a s konstatováním nedobré situace nehodné mé citace se donasyta protáhla..
Po dvou minutách zjistila, že tu snoubenec není a odebrala se do stanu svého milence, kde hodlala.........dospat.
Scéna v mladíkově bytě:
".....a proto ti chci napsat tyto naprosto smyšlené dopisy, abys věděla, že by ses ke mě mohla něky vrátit, ale není to až tak nutné....jen jestli se chceš seznámit se Zuzankou a Jiřkou, kterým se tvá trička moc líbí..."
nene, musím to vymyslet jinak...pomyslel si básník amatér.
Po dalších tisících pokusech mu kdosi vnuknul nápad jeho dopis zveřejnit...
A jak to bylo dál?
Jestli někde existuje sklad již použitých reklam, můžete si to přečíst znovu, ale já vám mohu říct, že všichni byli šťastni a žili až do smrti...
No, uplynulo něco přes tři roky a já jen poznamenávám, jak už jistě každý ví, že to všechno byla jen reklama na Vieweghovu knihu. Jasně, kdo by měl na takovouhle reklamu... :o)