Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnílkům a bláznům
13. 09. 2005
2
4
1741
Autor
Mioneo
Snílkům a bláznům
Kdybych byl jednou snílkem a bláznivým človíčkem, jako že jsem =o) nechal bych se vysadit na nejvyšší strom a všem co by kolem chodily bych vyprávěl pohádky... o červené Karkulce, o makové panence, o broučkách, o princeznách a dracích, nebo o dračích přátelství s princi i nepřátelství s těmi princi, o tisíci a jedné noci a třeba i o Modrém slůněti(ta je má)... A to vše aby se lidé zastavili vypnuli od všech starostí, sedli si jen tak na mech pod stromem a ulevili nohám co stále někam spěchají... =o)
4 názory
Pominu-li jazykovou stránku (několikrát jsem skoro až zaúpěl), zůstává mi (přiznávám svým způsobem milá) reklama na pohádku O modrém slůněti, trochu málo na samostatné dílko. Ovše je to Tobě pro radost (pokud i čtenáři, pak Tě musím zklamat), takže na to, co jsem Ti tu napsal, klidně zapomeň :)
A to vše aby se lidé zastavili vypnuli od všech starostí, sedli si jen tak na mech pod stromem a ulevili nohám co stále někam spěchají... =o)
pěkně napsané, moc mě oslovilo... TIP