Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrysa
Autor
Ptaptapsík
Krysa
Ťap.Ťap.Ťap…
Dole v temných hlubinách se ozýval tajemný ťapot.
Ťap.Ťap.Ťap…
To jedna krysa si dovolila porušit to ticho,které znají určitě všichni kdož někdy navštívili ty staré,temné sklepy,nebo podzemní chodby a stoky.
Ťap.Ťap.Ťap…
Krysa to byla malá…
Ťap.
…šedá,…
Ťap.
…s křivýma nohama.
Ťap.
Nejspíš to byla krysa chytrá,…
Ťap.
…poněvadž se vyhýbala všem těm starým,zrezivělým,…
Ťap.
…ale stále fungujícím pastem,které tady někdo v dávné minulosti nastražil.
Ťap.
Pomalu,ale jistě se blížila ke dveřím vedoucím ke spíži,ráji krys,odkud se linula ta nezaměnitelná vůně jídla a zbytků,kterou mají krysy tak rády,co rády,kterou přímo milují.
Ťap.Ťap.Ťap.Ťap.Ťap.
Obratně se vyhnula jedné,druhé i třetí pasti a už stanula tak blízko,že viděla úzkou škvíru mezi dveřmi a zdí,kterou se mohla ona akorát tak protáhnout.
Ťap.Ťap.Ťap.
Vyhnula se čtvrté pasti,kde byl umístěn krásný voňavoučký plesnivý sýr,kterýžto byl ale namočen v krysím jedu typu A 36.
Ťap.Ťap.Ťap.
Protáhla se škvírou a běžela se ke krásnému kousku slaniny…
Ťap.Ťap.Ťap.
Už ,už u něj byla a…
Ťap.
…past udělala: CVAK!
Tak skončila ťápavá cesta krysy,která se provinila jen tím,že byla krysa a měla hlad.
„Pokoj duši tvé,nechť dojdeš tam nahoře krásnému odpočinku plného jídla a zbytků,Amen.“
Teď dole v temných hlubinách zní už jen to staré,známé ticho...