Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrok
20. 10. 2005
0
0
2608
Autor
Zelenej_Raul
Chtěl bych udělat krok
a pohladit vzduch
a prorazit skrz
a nechat stesk téct
a zapomenout žal
a procítit vodu
a nechat se unášet vlnami
chtěl bych skočit...
Zelenej_Raul
27. 04. 2006Zelenej_Raul
13. 12. 2005
smrt brigádám
? :)
tak regeneruj...... na příští seanci s kasou :)
je to aspoň v potravinách? že bys mi vzal konečně ten rohlík..... :))
Zelenej_Raul
04. 12. 2005
uznávám........
udělat krok
a zašlápnout kabel
.....
heh, to je náhodou už zajímavější :)) skoro to ztrácí původní význam :) a to je na tom to nejhezčí.... budem si hrát na anagramy? anoooo!! bleheh :)
Zelenej_Raul
30. 11. 2005Zelenej_Raul
29. 11. 2005
těžko říct, to je na tom ta sranda :) .... vpadnout mu do týla? jak zákeřné..... :)
mi připomíná Nový rok.... ale pokud vim, keř tam nebyl... dobře, navadí, odpouštim :)
ale stejnak se obávám, žes mi zase neřek´ nic novýho... máš představu, kolikrát už jsem něco podobnýho slyšela? případně si sama myslela? chlape, sakra, netušíš, kolikrát už chtěl někdo pohladit vzduch? proč chtěj všichni hladit vzduch?? to se snad totálně bortí slovní zásoba? proč nemůžou dělat něco jinýho? něco ne tak lascivního, no tak, trochu důstojnosti, prosím... sedni si, vem si papír, tužku a vymysli si pár aspoň trochu nových slovních spojení.... neřikej mi, že tě to baví, skládat jedno klišé za druhé, to ti nevěřim...