Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZahazuju vajgl.
Autor
smokrew_b8ie
Hmm, a je to až k smíchu,…
Kdo z nich, ukáže prstem, člověk, z těch upocených zástupů, do kterých vrážím, když jdu si pro pivo.
Kolik z nich si všimne půlměsíce nad mizejícím vlakem někam na Olomouc, co má dvacet pět minut zpoždění,…
Jaká je to sláva když odjíždí vlak z prvního brněnského nástupiště.
„Prosím Vás, nemáte dvacet korun, nám chybí na jízdenku…“. Ozve se třesoucí se slečna, nebo paní, co já vim.
Hmm, a je to až k smíchu, „Ne, já jsem všecky drobný“(…právě propil, to neřeknu.) „Nemám drobné“.
„Tak děkuju“ Slušnost narkomana?
No nevím, někomu jinému bych ty dvě pětky dal.
Jaká je to sláva, když z prvního brněnského nástupiště odjíždí vlak s pětadvaceti minutovým zpožděním.
A kolik z nich, kolik z těch lidí si všimne půlměsíce nad rozjetým vagonem.
„Možná, že víc než si myslíš.“ Možná že jenom ty….
Zahazuju vajgl.
Jaká je to sláva, když retardovaný mužík s červenou kšiltovkou
(on si asi myslí, že je výpravčí - já ho beru vážně i když jím není)
Jaká je to sláva, když mává odjíždějícímu vlaku z prvního brněnského nástupiště a řve: „U,u-ú“
A mává rukou ve směru, jakoby ho popoháněl. To má asi z nějakého filmu pro pamětníky.
Ach, jo. A jaká je to sláva 9.10. 05 na brněnském hlavním nádraží.
A je tma, zaprášení alkoholici se tetelí u okýnek bufetu, je tma , nic a nemám.