Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se4 velké postřehy z kosmu a 2 malé vložené atmosféry
Autor
protiproudu
Bělostní poživači
Jen se křečovitě postavili a sáli půlnoc. Hltajíc růže řka: „ Jaká krása, jaká chuť. Ještě jednu závistivou představu!“ Když už, už nebylo co pojídat, naskytl se kolem čistě bílý, neobsažný prostor. Kdosi se rozběhl a běžel, běžel dokud nedosáhl nekonečna. Pojedli jsme veškerý obsah jsoucna.
Planetární jakost
Byla to ženskost nad pomíjivou gradací. Klesala již, skrze novou křídelnici. Na boku rozhovor dvou kosmů. Jeden pozdější sípal své: „čas není!“ Byla zrozena z temného třesku. Svět se točí ženskými prvky.
Dekadentní lidé
Jsou lidé, kteří zní do noci hrou na své hlavy. Jsou lidé, kteří zní do noci varhaním zpěvem, zabaleni v prostou myšlenku. Jsou lidé (jen málokteří), co zní myšlenkami zabaleni zpěvem varhan ve své hlavě. Jsou lidé a bůh jim zemřel (některým). Já však vím, že podzim není pouze venku, ale dokonce i vně nás. Ach, opadává člověk, ač je krásný. A před ním pouze krutá zima.
Černobílá bolest
Vše co jsem viděl, bolelo! Já jsem se nebál, jen jsem skřípal hlasem, proset nevyřčeným slovem. Pokryt deštěm, jež uzdravuje. Jako slepý na ulici, šel jsem mezi všemi a byl jsem černobílý, dokonce i v tváři. Vše co jsem viděl bylo černobílé. NE! Není to běžné. Padá město do mé hlavy tak, jakoby se chtělo přesít včetně lidí. Kéž by se selo skrze moji hlavu. Vše co jsem viděl bolelo.
Jedna z můz
Jako noční pták
Slinula
Báseň z druhu hvězd
Ach červeň
Ach nostalgie
Ach brzo
Brzo dá kročej herec vážných her
Aby přednesem zbudil
Dýchání afelie
Protože jsem šel
Majíc barvu sněhu
Padal jsem
Trhal se
Kypřil jsem půdu
Byl jsem kraj
Božskost
Bělost
Aurora