Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se???????????????
20. 11. 2005
2
0
2058
Autor
slonovina2
Za účelem reklamní akce (nafocení reklamních materiálů) pro zahraniční farmaceutickou společnost hledáme osoby, které mají v současné době nohu v sádrovém obvazu, případně jsou schopné si sádrový obvaz na nohu na 1 den obstarat.
- Odměna:
- 500 Kč
- Pracovní úvazek:
- brigáda
- Lokalita práce:
- Praha
- Adresa práce:
- Praha
- Datum zahájení
a délka: - od 16.11.2005 do odvolání
- .........
- ........
- V kontextu jeho kritických výroků o sociálním státě, evropské chartě, sociálních právech atd. by se jeho příklon k národní identitě mohl vykládat jako účelová obrana národního nihilismu falešně odvozeného z občanského principu.
- František Šamalík (ÚSP ČAV) x Václav Klaus -1994
- .....to, co dnes bylo řečeno....dělá v mých očích definitivní tečku za generací komunistickou, ale také za generací 90.let, která se vymknula jakékoliv kontrole a ve své slepotě se dopouští znovu stejných chyb, které rozdělují občanskou společnost.......narážky na multikulturalismus, na slabou nacionalitu, na přistěhovalce, na sociální stát západního typu je trestuhodné a domnívám se, že tento zlovolný akt byl protiústavní, proti duchu zákonů, proti Listině základních práv a svobod občana............
- ...........
- Mám strach o mojí generaci, která se konkurence nebojí, ve svých sousedech vidí partnery, nemá falešné předsudky, dokáže být opravdu svobodná..............
- má strach.........a venku sněží