Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVochomůrka
07. 12. 2005
3
0
3419
Autor
Mila_cik
• Jsem Tvoje vochomůrka
(tygrovaná)
Políbím tě na rty...
olízneš se?
Andřich_Nepojal
08. 02. 2006Andřich_Nepojal
08. 02. 2006
zělvišce, gabíkovi..:-) lidišky moji zlatý--pište si co chcete...mládí mi to nevezme..:-)
jen si to v klidu vyříkejte..:-)
krásný den
želva: Ty jsi přece Anděl s Ďáblem v těle, Psycholog laik????:-)) Že by jsi byla taky vyděrač, o tom nikde nevidím ani zmínku!!:-))))
Omlouvám se Radko, že Ti tu píšu blbiny!!:-)))
už sem to aj řekla mamince,ale o slze v rozkroku sem pomlčela...no ten vyděrač to by se dalo tak nějak zařadit pod toho Anděla s Ďáblem v těle...no do speciálního povolání bych to nezařazovala!
No jedna moje vlastnost je také, že dělám zásedně všechno proto, abych ze všeho taky něco vytěžila :-)))
Radušce to nevadí, ta už by se určitě ozvala to sem si stoprocentně jistá.
to gab_1: Tak aspoň to splnilo svoje poslání... no třeba Ti pomůžu..:-)
Tebe musel někdo naštvat??!!Znám!!! t*
Slečno tygrovaná, asi Tě budu potřebovat!:-)) A že se pak olízne, na to osobně dohlídnu!:-)))
to gab_1: No malinko..podle čeho soudíš..?
A na co mě budete potřebovat???
...je to cítit z každýho Tvýho díla...
...taky potřebuju někoho otrávit...:o)))