Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDokonalá nedokonalosť
Autor
krempi
...už sa cíti lepšie. Jej tvár je opäť ružová, hoci miestami sa stretne s protikladom. Je to ale jej voľba, veď keby nebola tak nezvyčajne svojská a keby netúžila vždy zas a zas cítiť dokonalosť, neprepadala by do pekla, odkiaľ sa jej len veľmi ťažko driape nad zem.
Trošku si zdriemla a už zase cíti to nezvyčajné...ten nezvyčajný nepokoj, ktorý sa objaví zakaždým, keď vonia lásku.
Privrie viečka a necháva sa unášať tým slastným pocitom, akoby zabúdala na nepokoje a problémy, nad ktorými len nedávno zvíťazila. Hladí si tvár, šiju, prsia... presne tak, ako to ona zbožňuje, ale opäť je to jej vlastná ruka, jej vlastné dotyky, hoci tento krát koketuje s myšlienkou na ruku jeho.
...to je tá slastná vôňa, čo jej nedáva spávať, to je ten slastný dotyk, čo jej nedáva myslieť, to je ona!
...pokožku prsty chvejú,
tvár dlaň rozpaľuje,
srdce sa miluje s dokonalosťou,
sladký prach padá...
Au, to bolelo. Mračí sa na ňu celý svet. Ona sa mračí na celý svet, hoci kútiky úst sa milo nadvihujú a chcú povedať úsmev.
A po prvý krát si priznala, že miluje hru na dokonalú nedokonalosť.