Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMěsíční svit
Autor
Kenny
Probudil se. Na nic si nevzpomínal. Co se s ním vlastně stalo?
Rozhlédl se kolem a zjistil, že je v lese. Jak se sem dostal?
Ta bolest...
Bolela ho ruka. Když se na ni podíval, uviděl, že ji má pokousanou od nějákého zvířete. Bolela ho hlava.
Mraky odkryly Měsíc v úplňku a les ozářilo slabé světlo.
Chytil se za hlavu. Myslel, že mu snad praskne. Pokusil se vstát, ale bolest v nohou ho srazila k zemi.
Proč si nic nepamatuje?
Vzhlédl k Měsíci. Jakoby nějákým kouzlem mu v hlavě zněl hlas, který šeptal...
člověk...
zvíře...
člověk...
zvíře...
člověk...
zvíře...
ZVÍŘE! ZVÍŘE! ZVÍŘE!
Hlas vynesl ortel.
Už to nevydrží. Pomalu omdléval. Bolest zasáhla jeho břicho a on křečovitě zaryl prsty do hlíny.
Omdlel.
Zase se probral z toho podivného spánku. V ústech cítil pachuť krve. Podařilo se mu postavit a přitom zjistil, že je nahý. Stydlivě se zakryl. Rozhlédl se a to, co uviděl, ho vyděsilo.
Všude se válela mrtvá roztrhaná těla nejméně deseti lidí. Nemohl se na to dívat a chtěl utéct, když si všiml chomáčů šedivých chlupů na pažích, ale i na těle a nohou, dokonce i na obličeji.
Pochopil.
Rychle skočil do houští a upaloval pryč. Kamkoliv.
V hlavě se mu zase ozval ten divný hlas...
ZVÍŘE! VLK! ZVÍŘE! VLK!
VLKODLAK!