Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSváteční oblouková
Autor
Ostrich
Už vlastně nejsou
opravdové svátky
V průměru možná
nikdy nebyly
Jen v dětských myslích
vzplanou křižovatky
dělící rok
jak život omyly
Když mysl stoupá
ve svém půloblouku
svět se jí ploští
vzhlížet není kam
O rok jsem dál
nahoru či dolů
kdopak ví kam se
za rok podívám?
11 názorů
myslíš, že demonstrace je vlastně taková náhrada procesí ... ? :) No trošku, asi. Pohyb na vzduchu je zdravý, a když hulákáš hesla, rozšiřují se ti plíce :D Ona ta adorace vykupitele má něco do sebe ... jen je čím dál tím těžší uvěřit :)
No třeba chodil Ryba na procesí a předzpěvoval?
Nejsem věřící, ale zdá se mi, že jakási metanarace, společně sdílená "svatost" nám vysloveně chybí. Osobní svátost je láska, pokud ji člověk žije, všeliká výročí s ní spojená jsou opravdová, ale všeobecně, co nám může být svaté? Rád bych napsal cosi jako "poznání, vedoucí ke zlepšení lidského údělu," ale vím, že to tak není, nové léky se třeba většinou nehledají tak jako kdysi, ale je to především byznys, a to i ve vědě...
:))) neumím si představit Rybu na Letné ... ale víra je mrška klouzavá, třeba by stál s tím největším transparentem v první řadě :)) - a doufám, že ne
No jo, opravdové... já to myslel tak, že kdysi snad lidé jako třeba J.J.Ryba fakt cítili radost z toho, že kdysi dávno přišel vykupitel - a ta radost byla sdílena, bylo to...možná jako na demonstracích v roce 89 nebo teď na Letné?