Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrázík
29. 01. 2006
5
0
3029
Autor
Mila_cik
Tuhý mráz
mi pálí tváře.
Z nebe padají vločky -
stříbrné vlasy
Tvé paní.
...já vím, nejhorší jsou sousedi s DUC HOVNEM!!!!:o)))))
...a nejlepší je, o všechno přijít, ale vyhrát!!!!:-))))
gabe, bacha na sousedy - to víš, oni mají obrovskou duševní sílu a nikdy nevíš co je napadne. to víš, až se ti projede třeba po zádech nějaký offroad - pak už jen uslyšíš, jak za zadním sklem se ti posmívají ... psi. :-)
gabe??? ty máš čokla?? bacha, aby nebyl sousedovic.... to bych radši žádné drobečky nedělal. to víš, on má piškot taky rád....
a aby se pak jen tak omylem nezakousl do tvé nohy.
... mimochodem.... než tomu čoklovi, to bych ten piškot dal radši fakt MNĚ :-)
no ja nevím jestli máš pejska, er to jako příklad..:-))
sacco: :-)) taky myslím..
...sousedovic čokla otrávím i s majitelem:-))))
...dřív než mě jeden z nich pokouše...:-)))
ale prosím tě, snad by si nebyl tak krutý..:-)
já zvížátka miluju...nedokázala bych jim ublížit, když ovšem nepočítám komáry a mouchy..:-))
...zase jsi mě ukecala... dobře, otrávím jen souseda, toho škoda nebude!!!!:-))))
podezdívka
30. 01. 2006
jo, tak ty jsi nemohla v nosi psát, jo?
nu dobrá, to je asi překlep. já bych sice asi napsal Mrazík než Mrázík. ale budiž, jsi autorka.
...no jo, všichni jsme si všimli, ale rejpal sacco si musel rejpnout!!!:-))) Myslím, že si nezaslouží žádnou buchtu, natož bábovku!!!:-))) Co myslíš Milá_čku!!!:-))
...a ještě navíc si nemohla v NOSI psát - to Tě opravil ten pravej :-)))
Mně se nosem taky blbě píše!!!:-))) Hlavně v noci!!!:-)))
podezdívka: děkuju..
sacco: hehe no spíš spát, přiznávám..:-)))
díoy
gabe: já bych mu dala aspoň drobečky, aby nestrádal..:-))
:-)))))))
...Ty seš moc hodná...rejpe a ještě dostane drobečky???...tak jedině, co Ti spadne na zem!!:-)))
...vaší řeči přestávám rozumět!! dioy???:-)))
...stejné téma...stejná kritika jako u Paní Zim...t*
...princezno, Ty chceš být lepší než král, viď???:o))))
ne nechci být lepší, jen sem v nooci nemohla psát a tohle ze mě vypadlo, tak sem to sepsala na papír a ráno dala sem...
to je vše..ani se mi nijak extrémně moc nelíbí