Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drogy

28. 02. 2001
0
0
799
Autor
niki_niki

Drogy jsou rozšířené po celém světě, drogy se šíří po celé planetě. Proč? proč se tak šíří? Proč zničit člověka míří? Na druhou stranu v jiný svět přicházíš, bohužel potom v jiný svět odcházíš. Odcházíš navždy a nemůžeš nic vrátit, a nemůžeš ani jiným feťákům poradit. Proč drogy? Protože se nic jiného dělat nedá, když člověk nějaký smysl svého žití hledá, splete si cestu a přejde most života, i po smrti čeká tě jen a jen samota. Drogy škodí, ale i lákají, dnešní mládeži pokoj nedají. musíme se bránit, najít imunitu, zbavit se chuti na trochu fetu. Žít s drogou či bez ní? Každý z nás něco jiného míní. Je to rozhodnutí jedince, pro lidi, co na to maj mince. Zakázané ovoce nejlépe chutná, i když k životu není droga nutná.
Carodej
06. 03. 2001
Dát tip
No nic proti myšlence, že ...... ale.... poněkud kontraproduktivní.

niki_niki
01. 03. 2001
Dát tip
víš co nenutim tě, aby se ti to líbilo, jo?

ruby
28. 02. 2001
Dát tip
no ja nevim, me se to nelibi, malo basnicky, moc primocary, moc zdvizenej ukazovak...neco jako ty streleny filmy co clovek vidi ve skole...neodradi to...na to se to moc snazi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru