Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední rozhodnutí
Autor
messiah4
Sedím ve svém bytě a přemýšlím nad krásou a ošklivostí světa. Většina věcí, které mě napadají, jsou negativní. Ze života se mi dělá špatně. Z té jeho všednosti, stále se opakujících dnů. Nenávidím každé probuzení.Už nechci dál. Nechám to jiným.
Ještě chvíli přemýšlím a pak se definivní rozhodnu. V ruce pevně stisknu žiletku, která při tom pohybu sjede a zanechá mi na dlani tenkou červenou čárku. Nikdo ke mně nechodí, takže nehrozí, že by mě někdo zachránil. Vyhrnu si levý rukáv a přiložím žiletku na zápěstí. Tak a do toho! Trochu ji nadzvednu, přitlačím a rychle přejedu přes žily, které se ihned otevřou a začne z nich vytékat tmavě červená krev. Ani to nebolelo, jak jsem se bála. Vytáhnu si pravý rukáv a celé o zopakuji. Potom odložím žiletku a opřuse o zeď. Je studená. Cítím šimrání na rukou a nohou, jak mi po nich stéká teplá krev. Jako když vám tečou slzy po tváři. A mně opravdu tečou. Pláču krev. Pláču štěstím. Cítím, jak ze mě něco odchází. ŽIVOT.
Ztrácím vědomí...