Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

právo na smrt

03. 03. 2001
2
1
1469
Autor
šklíba

jen mne to tak napadlo...

Muž zastavil v krajině bez lidí. Vystoupil z auta a rozhlížel se. Náhle se ve svých myšlenkách vrátil o deset let zpět. Stál na stejném místě a bouře dosahovala svého vrcholu a on stál uprostřed té nádhery. Déšť do něj bubnoval a vítr se ho snažil porazit. Bojoval. Bojoval s přírodou samou. Nikdy nemohl vyhrát. Rozhlížel se okolo a už neviděl nic z té nádhery. Místo bylo prázdné. Prázdné jako lidstvo. Zvedl ruce a začal volat. Volal bohy. „Jak se opovažuješ, smrtelníku?“ ozval se hřmotný hlas. „Nechci žíti už,“ zvolal, „můj život nemá smysl.“ „A co chceš po nás?“ „Vezměte mi můj život!“ Zahřmělo se, blížila se bouře. „Nikdo nemá právo odjímat život.“ Muž strnul. „Vy ano, vy jste nás stvořili, vy nám život vezměte.“ Spustil se déšť. Ticho. Muž volal. Hrom, jenž se ozval za chvíli, zněl jako zvon, který odbijí poslední hodiny lidstva. Pochopil. Déšť se změnil v krupobití. Temné nebe ozařovaly jen blesky.

1 názor

Lasy
04. 07. 2001
Dát tip
Mraz po zadech jako k. . . . genialni genialni a jeste jednou genialni sedim u toho uz skoro pul hodiny a porad sem "v tom" Lasy*

Deltex
07. 03. 2001
Dát tip
Hm, je sice pěkné,že nám neříká nic do očí, ale to vypadá, jako kdyby mluvil ještě navíc cizí řečí. Nápad je to skvělej, ale zpracování trochu pokulhává - ne styl máš dobrej, ale pointa by měla být přeci jen trochu vidět a ne zakopaná kdesi na dně! Zkus to rozvést, jinak souhlesím s ostatními, kromě Cold_Henryho! Henry_Cold: Ale, pane chápavý a nechcete nám smrtelníkům vše vysvětlit?

Funda
04. 03. 2001
Dát tip
Ten konec to chce fakt drobet prosvětli bleskem.

Funda
04. 03. 2001
Dát tip
Chtěl sem napsat prosvětlit.

Henry_Cold
04. 03. 2001
Dát tip
Četl jsem a pochopil jsem. Re: všichni Je to psáno tak, abyste měli možnost zapřemýšlet... Kdyby nám všechno všichni řekli přímo do očí... brrrr - hrůzná představa Tip!

Cold neříkej...na to bychom nepřišli...děkujeme :)

ruby
03. 03. 2001
Dát tip
cetla jsem ale neoslovilo mne

Jemný
03. 03. 2001
Dát tip
četl jsem a neoslovilo mne Moc rychlý, spousta pocitů neobjasněných ... Trochu to rozvést a bylo by to dobrý .. Nápad skvělej ..

dobrý nápad...to je asi tak všechno postrádá hlubší myšlenku,nemá to spád,děj...viz Jemný...chce to rozvést,člověk si to přečte a získá pocit jákéhosi prázdná...naprosto mne to neoslovilo... chce to propracovat,propracovat a ještě jednou propracovat s úctou Simi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru