Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKde že loňské Techtle Mechtle jsou aneb Kvůli komu se nerozvede Bebitka Blond? ...
04. 03. 2001
0
0
2326
Autor
JET
Kdo tenkráte mohl tušit, že se Bebitka Blond na konec podvolí takovému neurvalému chrapounovi rozmilému, jako je Dědouch a že ostatní utřou lusku?
Boj to byl urputný... jako trubadůři pod balkónem, jako Stallonové v ringu, jako Cvetájevové v zákopu bojovali ti dva. To, že oba dostali nakonec košem, mě ani tak nepřekvapilo, jako to, že bývaly doby, kdy se dal Lyryk číst a bylo mu i rozumět. O Merleekově nevyslechnutém a neukojeném sexappelu se tu rozepisovat nebudu, přečtěte si to sami. Je však s podivem, kolik mužných tváří zesmutnělo, že sonet nebyl adresován právě jim.
Sonatina na to reagovala po svém. Romantická báseň o Bouřce sice popisuje její niterní pocity rozčeřené okluzní frontou, ale zasvěcenci jistě tuší, že ty blesky padaly zcela jinde a na jinou hlavu.
V básni Dusno od Locy mi vážně bylo dusno. Asi se již nikdy nedozvím, o čem to vlastně bylo...já jsem tipoval na kamasutru zvanou :Lark's tongues in Aspic...
už jsem to snad upravil...grrrr
Paranoia ve sklenici Jean
Dusno Loca
Temno Sarken
Sonet pro Bebitku !!!! Merle
Bouřka Sonatina
pokoj č.5 pavilon A slavek
Pohřební přání petromil
Klofboy pro bebitku blond... !!! Lyryk
inspirativní prostředí záhon
Elektron Stepca
škoda, jen, že ti tam chybí všechny odkazy, a ty jediný dva jaksi moc nedokreslí onu dobu boje o Bebitku :-))) Za sebe přikládám jen ten můj Sonet pro Bebitku.
Ovšem prohrát proti Dědouchovi, to je čest... on prostě všechno dělá líp!
já jsem guma.... "tagy ti nejdou tagy?" ten den bylo 2000-03-03, všechno v brzku opraveem..
Tak už vím o co go, a že stojí za to se vracet do včera. Trochu nereální, přečíst Písmáka od začátku ? :-)