Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoname
05. 03. 2001
5
0
2594
Autor
Who_cheats_God
Kráčím vůní letního deště,
po cestě lemované kříži.
První ranní modlitba.
Hlava položená na bok.
V opojení vířících světel
a jemnosti plamenů
pokládám růži na svůj hrob,
zpívám si o nutnosti milovat
a čekám na jedinou chvíli,
až zbloudilý paprsek její vášně
vyroní první slzu krve nového dne.
Only_dream
19. 03. 2004Only_dream
19. 03. 2004
no nevim...na me moc preslazeny...nebo takovy ne ja nevim....neni to spatny....ale,
Only_dream: Teď jsem si všimla, že jsi napsala "..i když to tak poeticky nezní." V tom je možná ten problém, proč jsem na tebe byla hned tak zhurta.. Asi jsi pořádně nepochopila, co myslím onou "vyumělkovaností" a "spirálou křeči". Víš, zdá se mi, že se tak moc snažíš o to, abys vše napsala co "nejpoetičtěji", že to na mě zkrátka působí tak, jak jsem napsala- uměle a křečovitě. Je to jen můj názor, žádnej osbní atak, ale třeba pohleď na toto- napsala jsi např. "pošpiněné poničené křídla", chápu, že chceš aby to znělo pěkně, ale výsledek tahá za uši (oči?:), potom "Nevěřím v Boha, protože věřit v něj do důsledků, byli by lidé nešťastní."-> stejně tak, jako já nemůžu nic vědět o tobě, krom toho, co zde píšeš, tak ty nemůžeš vědět, jaké to je, věřit do důsledků v Boha, už jen proto, že v něj sama nevěříš.. tudíž vůbec nemůžeš ani ty, ani já, tvrdit, jaký to je, v toho Boha věřit. Co ty vlastně víš o tom, co to je, ta "víra v Boha"? Co víme kurnik o tom, který to "uskutečňování" víry v Boha je to pravý a "do důsledků"? Hm? A stejně jako se tě optal již Who_cheats_God: jak je možný mít mysl nezatíženou jazykem a tím, co si myslí ostatní? Třebas na to máš recept, docela bych si takovej stav mysli taky prubla:o)
Zkrátka, spíše než o osobní útoky a vydupávání si souhlasu mi jde o něco jiného. Možná jsem až příliš velkej hnidopich, ale když mě něco zatahá za oko, nemohu se neozvat, snažím se o kritiku, nejen vůči ostatním, ale také vůči sobě.. Pokud jsem se tě nějak výrazně dotkla, věz, že mě to mrzí, ale snažím se být -hehe- upřímná, a i když i mně občas zabolí či urazí upřímnost jiných, snažím se to brát jako věc pro mě pozitivní. No, těch posledních pár vět zní docela dost lacině, že? Radši toho nechám..
Who_cheats_God
25. 02. 2003Who_cheats_God
25. 02. 2003
Máš pravdu. Jsem směšná loutka v tomhle potrhlym divadle. Zda ale stojíš o slzu upřímnosti, tak ode mne to nebyl útok. Osobní to jistě bylo, jelikož jsem reagovala na to, co jsi ty napsala předtím, ale.. byl to také můj názor, nic víc, nic míň. Když se mi zdá někdo "umělej", řeknu mu to. A zas tak moc jsem ti toho ještě neřekla, aby sis na mě utvořila ten názor, že jsem si na tebe utvořila já zbrklej názor, a že tě soudím. Pokud to tak chápeš, tak ju, s tím nic nenadělám. Ale neznáš mě.. určitě víš, jak to myslím.
Only_dream
09. 02. 2003Only_dream
09. 02. 2003
only_dream: Co takhkle vytančit z tý vyumělkovanosti, spirály křeči a pořádně otevřít oči? Mimochodem, vidíš, že bych psala něco o tom, že bych věřila v Boha? Ženská nešťastná..
Only_dream
05. 01. 2003Who_cheats_God
22. 12. 2002Who_cheats_God
22. 12. 2002
Důležité je umět milovat.. Kdo neumí milovat, má nešťastný život.. věř mi.. Kdo neumí milovat víckrát jak jednou.. Je to tedy nutnost, vše, co je nám "zhůry dáno", je nutností. Nebo je Bůh jen chlapík se smyslem pro ironii?
Připojuji se ke Kovině: "zpívám si o nutnosti milovat".. obraz mého každodenního života. tip
Only_dream
16. 10. 2002Kalokagathos
07. 03. 2001
první sloku bych vypustila - nebo vlastně tedy jen první dva verše..
ale jinak je to naprosto gheniální a nemohu jinak, než dát TIP - i když je to ocenění nicneříkající...
nejvíc mě uchvacuje "zpívám o nutnosti milovat" - tohle mi zní v hlavě od té doby, co jsem ji četla poprvé..