Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlet
Autor
Dante
Prostředí chatek, prosluněná louka přes kterou kráčí Stařec. Všichni mimo Šárku a Sábu ještě spí.
Dante: Budíček! Připravte se na rozcvičku. (zabouchá na dveře)
Lenka Kř.: Já ho zabiju. Jestli sem hodíš ten balón, tak tě zaškrtím. (Dál sní svůj sen o podzemí plné nutelly)
Helena Dlouhá: (ze spaní) Ne! Ten je můj. Já ho chci zabít taky....
Sába: Tak to je Šárkyózní hu hu uh hu uh.....
Šárka: Hi hi hi...podívej se jak má Hejkal tu hůlku.
Dante: On tak chodí normálně.
Sbor: Dobré ráno Honzo!
Stařec: Mor na vás vy holoto! (dusil se štkajíce) Vy bando pubertálních, mladých a hohohohrmonálních, takříkajíc....de facto...stvoření.
Sába: Ale, Hejkale, my tě máme rádi.
Šárka: Honzo, máš nás rád?
Stařec: (po dlouhé odmlce) Ne! Já už chci jen v klidu dožít své, takříkajíc (rozhazuje rukama) stáří.
Sába: A Hejkale, co si o mě myslíš?
Stařec: Stále něco jiného. Stále, stále něco zcela jiného.......ach!
Dante: Mě už dávno proklel.
Stařec: Tebe Ondřeji, tebe netřeba proklínat. Ty už jsi se proklel, když jsi se spřáhl s touhle holotou.
prof. Dita (ANJ) : (vstává) Good morning, so, let´s go to the breakfast. Who still sleeping?
Dante: Adriana. Moje žena. Staře ji šel práve vzbudit.
Z dálky: áááááááááá
Tohle ráno si bude pamatovat každý, kdo spatřil lesního Hejkala s vlasy, spadenými do čela. Jedno oko větší, druhé menší. Chlouba Druidů.
Adriana: Ježiš já ťa zabiju.
Lenka Au.: (zvolna se připojuje na scénu) A to ještě nevíte, že zítra půjde tančit v kroji......
Tím se všechno dramatizuje.......