Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlet2 "ježiši Pažiku"
Autor
Dante
Situace krátce po snídani
Verča: Ježiši Pažiku, podívej se jak sem si kúpila nové ponožky Brasil. Aj šálu sem si kúpila.
Dante: Hned se na to hópnu podívat.
Stařec: .....ach ty dialekty...hrůza.
Verča: Hejkale podívej se na moju brazilsků šálu. Ešče sem si kúpila ponožky. Pážik už je taky viděl, viď Martine.
Martin: --------------------------------------seš jouda-------------------------------------------------
O hodinu později
Zuzka vstává
Dante: Pomoc! Soběšická příšera.
Zuzka: Já ti dám příšeru. A běda jestli o mě řekneš, že su koloušek. (zatváří se jako koloušek)
Dante: Kdepak, nejsi.
Sába: A doufám, že o mě si myslíš, že su krásná. My ze Šárkou jsme totiž nejhezčí pár.
Dante: Jak bych se mohl opovažovat si to nemyslet.
prof. Dita (Kadlec) : Každopádně včerejší svatba byla jako fakt jako že bomba. To kdyby viděla moje Vendula tak ha ha ha
Šárka: Hi hi hi hi
Zuzka se protahuje
Kačka Rovná: Hele čáp! Asi jsem viděla čápa.
Verča: To bylo káně. Tož jsi nikdy neviděla káně či co.
Lenka Au.: Normálně u nás na vesnici máme holuby. Semjednou šla takhle v kroji, víš jak máme takový ten fialový s kytičkama. To mi říkala ségra, že v něm vypadám jako Karkulka, ale já ji pořád říkám, ne! ne! Já přece nemůžu být karkulka, když jsem ze Sivic. A navíc tam nemáme vlky. My máme slepice, kozy, měli jsme prasata, ale ty už nemáme, protože......
Po půl hodině
Sába: Jdete někdo na záchod?
Kačka: Já.
Šárka: Já du taky.
Lenka Au.: Kolik myslíš Dante, že má Kačka rovná v pase.
Dante: Třicet, možná čtyřicet. Máš konkurenci.
Stařec: (vybafne zezadu) Co jsem to zaslech?
Dante: Nic, bavíme se o keltské mytologii.
Stařec: Muhehe, tak to se mile rád připojím.
Zuzka: Ale Honzíííí, pojď si se mnou povídat o tvém mládí.
Stařec: Dante, podal by si mi tu hůl, co je tamhle opřená?
Dante: Ale jistě.
Verča: Já bych na to nešahala. Ešče tam sú ňáké ty blechy a můry.....že jo Martine.
Martin: , ,
------