Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZtraceni v Drážďanech
Autor
Dante
Katka: Oni nám fakt utekli. Ha ha ha! Doufám, že víš kudy máme jít, protože já nemám absolutně smysl pro orientaci. Nedávno jsem se ztratila i doma v kuchyni...
Ondra: No já sem na tom eště hůř. Já skoro ani nevím kde sme.
Katka: To si děláš prdel.
Ondra: Ha ha ha ha! Splnil se ti už konečně tvůj sen ztratit se?
Katka: Hele jako v Berlíně, tam se zrtatit nedá, ale tady je takový blbý.
Ondra: Jasný no.
Katka: Tam prostě vidím ty baráky i když su zhulená. Nedávno sem byla úplně na káry a taky sem věděla kde su.
Ondra: Bojíš se?
Katka: Né vůbéééc. Prosim tě..a ty se snad bojíš?
Ondra: No jéjej. Panikáááááá
Katka: Čau Honzo, no je tady takovej velkej hotel...kudy?...ajo...ale jak se máme dostat.....no jsou tady takový velký baráky.
Prof. Němčiny: (z dálky) Já je roztrhnu. Nejdřív jim ale utrhnu hlavü....
Katka: Tak jsem se zase nic nedozvěděla. Dej si ještě hranolku. (tváří se jako pískací hračka)
Ondra: Jasný. Mňam mňam....
Katka: Už by nás mohli hledat. Hele támhle vdím ten hotel kterým jsem prošli.
Po pěti minutách.....
Katka: To nikam nevede. Nedá se tím projít.
Ondra: Do-prde-le. Uvědomuješ se že sme teďka v peechi?
Katka: Jak oni to říkají?
Ondra: Mám dojem....o´shitt !
Katka: Hele tak si tady sedneme a budem čekat až nás najdou a pak budem dělat jakej máme strach. Fakt ale. Musíme vypadat, jako kdyby zme prožili šok.
Ondra: Jako když jsi poprvé viděla Honzu Hykla?
Katka: Seš blázen?
Po deseti minutách nepublikovatelného rozhovoru.....
Kačka: Hele už někdo támhle de!!!
Ondra: Profka nás zabije. To bude naše smrt.
, ,
(
---------