Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávod #3
Autor
Aeon
krok číslo jedna:
obrazovku/televizi odneseme na nějaké místo kde je, pokud možno, nový koberec (aby jsme nasrali pár lidí)
krok číslo dva:
pokud máme dílnu, skočíme si do dílny pro největší kladivo které tu najdeme
- pokud není kladivo, postačí nějaký trám, nebo páčidlo ( s tím pak můžem i na nákupy)
krok číslo tři:
nářadím které jsme si vybrali použijeme - a to následnovně:
vememe kladivo a udeříme do prosklené části obrazovky/televize,
taky by jsme mohli udeřít páčidlem, ale to byste museli prvně televizi vypojit z elektřiny, a každá práce na víc je zbytečná...
představíme si, že jsme udeřili někoho, koho hrozně nenávidíte, tak udeřte znovu, a znovu a znovu ...
krok číslo čtyři:
poté co z opravovaného spotřebiče zbyde, jak u nás říkáme, šrot, přestoupíme rovnou ke kroku číslo pět...
krok číslo pět:
necháme to tam ležet, a prchneme pryč, poté to hodíme na někoho, kdo byl v tu dobu poblíž ...
krok číslo šest:
udělejte si kafe, ale pokud vám nefunguje ani kávovar, ani ryhclovarná konvice, zopakujeme postup i s následujícím spotřebičem ...
Gratuluji,
zasloužíte si diplom, za perfektní provedení demontážních a destruktivních prací ...
co ještě získáte? budete ještě více nasraní, a pokud né vy, pak nějaký váš bližní,
takže? at žije tradiční Rusko-Americký způsob domácího kutilstvý ...
věnováno Homeru Simpsonovy ....