Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje srdce
20. 09. 1999
0
0
2563
Autor
Lalinka
Moje srdce
Tak malicke a prece tolik rozhoduje,
tak zranitelne a prece lasku podporuje,
tak zklamane a prece duveruje,
tak nezne...
a prece jej nikdo nemiluje
Saloon_Kupee
17. 10. 2004
Ten prolog, ach ten prolog, ten mi zní v uších !!! Básnička je krásná, Datinek mi čte myšlenky co se týče útěchy, opravdu tu většinou někdo je, jenom ho přes závoje slz nevidíš.
(Malá kritika od nebásníka - sebelítost není nejlepší téma ...)
(Malá kritika od nebásníka - sebelítost není nejlepší téma ...)
Nevěřím že by tvoje srdce nikdo nemiloval. Jednou přijde a uvidíš že ta chvíle čekání stála za to. Dej mi vědět.
Na útěchu opravdu nejsem ten pravej, tak tímto aspoň vyzívám ty pravý, aby s tím koukali něco dělat!
Já také nejsem ten pravý, ale myslím si, že se určitě na tomhle našem malém světě, najde někdo kdo Tě má rád. Někdo kdo je s Tebou rád a je rád že jsi. Někdo koho by velmi zarmoutilo, kdyby se Ti stalo něco zlého. Někdo kdo Tě chytne za ruku když Ti není dobře... Někdo o němž třeba ani nepřemýšlíš, že je někdo... Ale je... Určitě je...
.....Já vím... Kecy, kecy, kecy...Ale přesně to co pociťuješ jsem nedávno zažíval, a vím jak je to nepřijemné a zraňující... A tohle je to jak to cítím dnes...
MOTTO: Nedej se pohltit smutkem a beznadějí, ale nadějí a smíchem...
.....Já vím... Kecy, kecy, kecy...Ale přesně to co pociťuješ jsem nedávno zažíval, a vím jak je to nepřijemné a zraňující... A tohle je to jak to cítím dnes...
MOTTO: Nedej se pohltit smutkem a beznadějí, ale nadějí a smíchem...
Znám..
strašně krásná básnička. A strašně pravdivá. A strašně bolestná...
strašně krásná básnička. A strašně pravdivá. A strašně bolestná...